18 میلیون آمریکایی در سال 2023 از ارز های دیجیتال استفاده کرده‌اند

18 میلیون آمریکایی در سال 2023 از ارز های دیجیتال منفعت گیری کرده‌اند_سیاه پوش

[ad_1]
نوشته و ویرایش شده توسط مجله سیاه پوش

بر پایه نظرسنجی سالانه خانوارهای عضو سیستم فدرال رزرو، تعداد بزرگسالان مستقر در ایالات متحده که مالک کریپتو می باشند یا از ارز های دیجیتال منفعت گیری می‌کنند، در سال 2023 به نزدیک به 18 میلیون نفر افت یافته است.

مطابق نتایج این نظرسنجی، در سال قبل میلادی تنها 7 درصد از بزرگسالان آمریکایی شرکت‌کننده در این نظرسنجی، منفعت گیری از ارزهای دیجیتال را گزارش کرده‌اند. این مقدار در سال‌های 2022 و 2021 به‌ترتیب 10 درصد و 12 درصد بوده است.

دیگر آمار مربوط به علاقه‌مندان دنیای ارز های دیجیتال

این چنین تنها 1 درصد از بزرگسالان حرف های‌اند که از ارز دیجیتال به گفتن روش پرداخت یا وسیله‌ای برای انتقال پول منفعت گیری می‌کنند که این رقم نسبت به سال 2022 به نصف افت یافته است. تقریباً 30 درصد این افراد حرف های‌اند که علت این کار، ترجیح کریپتو توسط شخص یا شرکت دریافت‌کننده بوده است.

در نهایت 7 درصد از بزرگسالان عضو سیستم فدرال رزرو، به‌گفتن اندوخته‌گذاری ارز دیجیتال خریداری کرده‌اند و آن‌ها را نگه داری می‌کنند.

دیگر مسئله قابل ذکر نظرسنجی این است که افرادی با درآمد سالانه 100000 دلار یا زیاد تر به‌گمان زیاد از ارز دیجیتال منفعت گیری کرده‌اند. این چنین هزاره‌ها، یعنی افراد 30 تا 44 ساله، بیشترین سهم کاربران کریپتو را راه اندازی خواهند داد و بعد از آن نسل بزرگسالان Zs (رده سنی 18 تا 29 سال) اختلاف مقداری دارند. مردان نیز سه برابر زیاد تر از زنان از کریپتو منفعت گیری می‌کنند.

این نظرسنجی در اکتبر 2023 با 11488 شرکت‌کننده بزرگسال آمریکایی دارای حداقل 18 سال سن انجام شده است.

دسته بندی مطالب

مقالات کسب وکار

مقالات فناوری

مقالات آموزشی

مقالات سلامتی

[ad_2]

منبع