هوش مصنوعی متا اقدام به ساخت خودکار تصویر برای تبلیغ‌ها می‌کند

هوش مصنوعی متا عمل به ساخت خودکار عکس برای تبلیغ‌ها می‌کند_سیاه پوش

[ad_1]
نوشته و ویرایش شده توسط مجله سیاه پوش

ابزارهای هوش مصنوعی متا برای تبلیغ‌کنندگان اکنون می‌تواند تصاویر تازه و نه فقط بعد‌عرصه تازه تشکیل کنند.

این روزها هوش مصنوعی جنبه‌های مختلفی از دنیای فناوری را تحت سلطه قرار داده است و عرصه تبلیغات دیجیتال هم شامل همین قضیه می‌بشود. زیاد تر پلتفرم‌ها عمل به اراعه ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی به مشتریان خود کرده‌اند تا بتوانند آسان‌تر از قبل کمپین‌های تبلیغاتی خود را تشکیل نمایند. در کاری تازه، هوش مصنوعی متا به ویژگی ساخت خودکار تصاویر برای تبلیغات تجهیزشده‌است تا دیگر حتی نیازی به داخل کردن عکس برای تبلیغات در پلتفرم‌های گوناگون این شرکت نیز نباشد.

ساخت تبلیغ با هوش مصنوعی متا چطور است؟

متا در سال قبل میلادی مجموعه‌ای از ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی را در اختیار تبلیغ‌دهندگان خود قرار داد که می‌توانست فرایند ساخت تبلیغ برای کسب‌وکارهای نه چندان بزرگ را زیاد آسان‌تر کند. یکی از قابلیت‌های مبتنی بر ابزارهای حرف های‌شده، توانایی ساخت خودکار بعد‌عرصه برای بنرهای تبلیغاتی می بود. اکنون این شرکت اظهار کرده است که نسخه تازه از ابزارهای تبلیغاتی آن، امکان ساخت عکس کامل را هم در کنار بعد‌عرصه به کاربر خواهند داد تا بهتر از قبل بتوانند محصول یا خدمات خود را به کاربران نمایش دهند.

متا در مثالای عمل به ساخت خودکار عکس یک فنجان قهوه در حالت‌های گوناگون کرده است که در هرکدام از آنها، زاویه عکس متفاوت است. کاربران می‌توانند با داخل کردن دستورات متنی، عمل به تحول بعد‌عرصه یا خود سوژه نمایند. یقیناً این قضیه نقل می‌بشود که گمان سوء منفعت گیری از قابلیت مذکور و نمایش تصاویری غیر واقعی از محصولات قابل فروش وجود خواهد داشت.

متا هم اظهار کرده است نسبت به‌گمان سوء منفعت گیری از ابزارهای تبلیغاتی مبتنی بر هوش مصنوعی واقف است؛ اما راه‌حلی برای از بین بردن آن اراعه نداده‌است. این شرکت تنها اشاره دارد که سیستم مورد او گفت و گو از ساخت تبلیغات نامناسب یا بی‌کیفیت به‌شدت خودداری خواهد کرد. فیلترهای مورد نیاز برای جلوگیری از ساخت این چنین تبلیغاتی هم زمان داخل کردن دستورات متنی و هم زمان اراعه خروجی اعمال خواهد شد. این چنین مطابق ادعای متا، کارشناسان داخلی و خارجی عمل به تست کامل ابزارها و از بین بردن صدمه‌پذیری‌ها کرده‌اند.

از دیگر قابلیت‌هایی که متا در اختیار تبلیغ‌دهندگان قرار می‌دهد، امکان اضافه کردن متن به عکس‌های ساخته شده با هوش مصنوعی است که چندین نوع فونت گوناگون را هم حمایتمی‌کند. این چنین می‌توان امکان تشکیل خودکار گفتن برای تبلیغات توسط مدل زبانی Llama 3 را نیز انتخاب نمود. ویژگی گسترش عکس هم که قبلاً تنها در پست‌های اینستاگرام اراعه می‌شد، اکنون به ریلز نیز اضافه شده‌است. امکانات حرف های‌شده در ماه‌های آتی به‌مرور در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و تا آخر سال جاری میلادی همه تبلیغ‌دهندگان از آنها منفعت‌مند خواهند شد.

دسته بندی مطالب

مقالات کسب وکار

مقالات فناوری

مقالات آموزشی

مقالات سلامتی

[ad_2]

منبع