تکنا

ویژگی نمایش خودکار متون مربوط به پادکست‌ها به اسپاتیفای اضافه می‌شود

[ad_1]

اسپاتیفای اعلام کرد از این پس قابلیت نمایش خودکار متن پادکست‌ها به این پلتفرم اضافه خواهد شد. بنابراین کاربران در زمان گوش دادن به پادکست‌ها به طور همزمان می‌توانند قسمتی از متن را مشاهده کنند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اسپاتیفای طی هفته‌های آینده ویژگی جدید ارائه خواهد کرد که می‌تواند برای سازندگان پادکست‌ها جالب توجه باشد. در این قابلیت محتواهای تولید شده توسط این سازندگان به صورت متن و به صورت خودکار نمایش داده خواهد شد.

در بیانیه اسپاتیفای اعلام شد این زیرنویس یا نمایش متن محتوای صوتی در زمان پخش آنها نمایش داده می‌شود و کاربران می‌توانند به طور همزمان متن را نیز مطالعه کنند. این ویژگی در بخشی با نام Read along قرار دارد و از طریق اسکرول کردن میتوان زیرنویس‌ها را مطالعه کرد.

بنابراین کاربران بهتر به پادکست‌ها دسترسی داشته و همانند ویژگی نمایش متن آهنگ میتوان به قسمت‌های مختلف یک برنامه منتقل شد. به گفته اسپاتیفای با ارائه این قابلیت میلیون‌ها قسمت پادکست به آن مجهز شده و در آینده فایل‌های رسانه‌ای نیز توسط سازندگان به زیرنویس‌ها اضافه خواهد شد. بدین ترتیب سازندگان امکان توصیف بهتر محتوای خود را برای کاربر خواهند داشت.

شنوندگان پادکست در موبایل میتوانند با کمک این ویژگی بخش‌های مختلف آن را در برنامه‌های متفاوت گوش دهند. بنابراین شنوندگان امکان گوش دادن نقاط خاصی از پادکست را داشته و پخش‌های زمانی مختلف نیز برای کاربر ایجاد خواهد شد.

اسپاتیفای اخیراً قابلیت‌های جدیدی را به پلتفرم پادکست خود اضافه کرده تا بتواند از این طریق نظر کاربران بیشتری را به خود جلب کند. ویژگی اخیر این پلتفرم اضافه شدن هوش مصنوعی ی ترجمه پادکست‌ها به زبان‌های مختلف بوده است.

[ad_2]

منبع

تکنا

کاربران ایکس تاکنون ۲۰ میلیون دلار دریافت کرده‌اند

[ad_1]

طبق اعلام مدیرعامل ایکس کاربران شبکه اجتماعی حدود ۲۰ میلیون دلار درآمدزایی داشتند که از طرف این پلتفرم به آنها پرداخت شده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، یاکارینو به عنوان مدیرعامل شبکه اجتماعی ایکس در پست اخیر خود اعلام کرد تولید کنندگان محتوا در این شبکه اجتماعی توانستند تاکنون ۲۰ میلیون دلار درآمد داشته باشند. دستمزد به کاربران این پلتفرم از تابستان امسال آغاز شده بود.

این طرح که مبتنی بر تبلیغات محسوب می‌شود در ریپلای‌های هر پست نمایش داده شده و طبق قوانین بخشی از این درآمد نصیب کاربر خواهد شد. البته تنها کاربرانی می‌توانند از این درآمد بهره‌مند شوند که عضو اشتراک ایکس پریمیوم یا همان توییتر بلو سابق باشند.

همچنین یکی دیگر از شرایط دریافت این درآمد داشتن بیشتر از ۵۰۰ فالوور بوده و علاوه بر آن این کاربران باید در سه ماه حدود ۵ میلیون بازدید برای پست‌های خود به ثبت برسانند. در اولین دور مربوط به درآمدزایی حدود ۵ میلیون دلار به کاربران پرداخت شده بود. از آن زمان تاکنون حدود ۲۰ میلیون دلار پرداخت شده که نشان می‌دهد طرح درآمدزایی با مشارکت تعداد بیشتری از کاربران ایکس انجام می‌شود. بدین ترتیب طرح درآمدزایی باعث شده است تا بسیاری از تولید کنندگان محتوا سعی کنند کاربران خود را به نوشتن کامنت و داشتن ری اکشن نسبت به پست‌ها تشویق کنند.

[ad_2]

منبع

تکنا

برنامه جاه طلبانه چین برای رهبری بازار هوش مصنوعی در جهان

[ad_1]

به نظر می‌رسد چینی‌ها سودای جاه‌طلبانه‌ای را برای حکمرانی در بازار هوش مصنوعی در سر دارند. این کشور برای این حوزه در جهان برنامه‌ریزی‌های استراتژیک انجام داده و سرمایه‌گذاری‌های هنگفتی نیز روی هوش مصنوعی خواهد داشت.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، یکی از هلدینگ‌های بزرگ چینی و سرمایه‌گذار مهم دولت چین اعلام کرد قصد دارد روی صنایع نوظهور از جمله هوش مصنوعی حدود ۱۳.۷ میلیارد دلار سرمایه گذاری کند. البته با توجه به مبلغ بالای سرمایه‌گذاری می‌توان آن را نوعی اقدام استراتژیکی برای قرارگیری چین در خط مقدم این تکنولوژی در جهان به شمار آورد.

البته با وجود فشارهای ایالات متحده به کشور چین این اقدام را می‌توان بسیار حائز اهمیت در نظر گرفت. در حال حاضر صندوق پیشنهادی مربوط به این سرمایه‌گذاری شرکت‌های دولتی و بخش‌های خصوصی را جلب کرده به طوری که گزارش‌ها نشان دهنده به حداکثر رسیدن فعالیت های عملیاتی صندوق تا پایان سال هستند.

این کشور نخستین بار برای حمایت از صنایع فناوری در سال ۲۰۱۴ صندوق سرمایه‌گذاری تاسیس کرد و اکنون نیز تلاش دارد تا سرمایه‌گذاری هنگفتی روی حوزه هوش مصنوعی انجام دهد. هدف از سرمایه‌گذاری‌های بزرگ این کشور در حوزه‌های فناوری کاهش وابستگی به فناوری‌های خارجی از جمله تکنولوژی‌های ایالات متحده بوده است.

[ad_2]

منبع

تکنا

چت بات ChatGPT اکنون با قابلیت وبگردی امکان دسترسی به اطلاعات وب را دارا است

[ad_1]

پیش از این چتبات ChatGPT تنها میتوانست داده‌های پیش از سال ۱۴۰۰ را در اختیار داشته باشد. اما اکنون با اضافه شدن قابلیت وب گردی به این چت بات امکان جستجو در اینترنت برای این فناوری فراهم شده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شرکت OpenAI در بیانیه اخیر خود اعلام کرد چت بات ChatGPT اکنون می‌تواند در اینترنت جستجو کرده و بدین طریق به سوال‌های کاربران با شیوه مناسب‌تری پاسخ دهد. در گزارش منتشر شده توسط رویترز آمده است این چت بات تاکنون تنها به داده‌های پیش از سپتامبر ۲۰۲۱ دسترسی داشته است. ما اکنون در نسخه‌های جدید اطلاعات به روز نیز به کاربران ارائه خواهد شد.

در حال حاضر تنها کاربران سرویس های Plus و Enterprise می توانند به نسخه جدید دسترسی پیدا کنند. بنابراین کاربران نسخه رایگان در حال حاضر تغییراتی را مشاهده نخواهند کرد. این شرکت پیش از این اعلام کرده بود اکنون چت بات  ChatGPT امکان انجام مکالمه صوتی و همچنین درک تصاویر را خواهد داشت. این شرکت با حمایت مایکروسافت به توسعه این چت بات ادامه می دهد. از طرفی ویژگی های این چت بات در حال حاضر در بسیاری از سرویس های مایکروسافت نیز دیده میشود.

[ad_2]

منبع

دو نفر در حال برنامه‌‌ریزی برای اجرای رویداد

رویداد و مدیریت رویداد چیست؟

[ad_1]

همه ما تجربه شرکت در رویدادهای مختلفی را داشته‌ایم. گاهی اوقات این رویدادها را مفید و مفرح و گاهی نیز ضعیف و خسته‌کننده یافته‌ایم. در پاسخ به سؤال «رویداد چیست؟» باید بگوییم رویداد یعنی گردهمایی گروهی از انسان‌ها با هدفی خاص؛ مثلا عروسی، تولد، مذاکره سیاسی و اقتصادی، جشن قهرمانی ورزشی یا رصد ستارگان در دل کویر با گروهی از ستاره‌شناسان آماتور همگی رویدادند. رویدادها بسیار متنوع‌اند و برای اجرای درست آنها به مدیریت رویداد و کسانی نیاز داریم که آماده‌سازی و اجرای آن را بر عهده بگیرند. در این مقاله ضمن معرفی انواع رویداد، مدیریت رویداد را تعریف و درباره مهارت‌های لازم و چشم‌انداز آن به‌عنوان شغل صحبت می‌‌کنیم.

رویداد چیست؟

هر اتفاقی که در زندگی ما می‌افتد، یک رویداد است. اما آیا همه رویدادهای روزمره را به خاطر دارید؟ منظور ما از رویداد، اتفاقی است که با هدفی شکل بگیرد و در یاد بماند. رویدادی که اثری مهم بر روند زندگی شما بگذارد. مثلا مراسم عروسی رویدادی به‌یادماندنی است. جشن فارغ‌التحصیلی، مراسم جداشدن از شرکت و قهرمانی در مسابقه‌ای ورزشی و مثال‌هایی مانند اینها همگی رویدادهایی هستند که ارزش جشن‌گرفتن و ثبت خاطره را دارند.

انواع رویداد

می‌شود فهرست بلندبالایی از رویدادها نوشت. بااین‌حال می‌توان آنها را بر اساس هدفشان در چند دسته اصلی جای داد. در ادامه، این دسته‌ها را معرفی کرده‌ایم.

۱. تفریحی

همان طور که از اسمش پیداست، هدف این رویدادها لذت‌بردن از زندگی در کنار یکدیگر است. از دورهمی‌های خانوادگی گرفته تا دورهمی‌های همکاران و رفتن به دل طبیعت یا مراکز تفریحی شهر همگی در این دسته قرار می‌گیرند.

۲. فرهنگی و هنری

رویدادهایی مانند بزرگداشت شاعران، نویسندگان و افراد مشهور در محل دفن یا زادگاه آنها، برگزاری مراسم مذهبی و ملی و کنسرت‌های موسیقی از رویدادهای فرهنگی به شمار می‌‌روند. معمولا گروه‌های بزرگی از مردم در این رویدادها شرکت می‌کنند. بنابراین این رویدادها اغلب عمومی‌اند.

۳. سازمانی

این رویدادها را یک یا چند سازمان را برگزار می‌کنند. شرکت‌کنندگان این رویدادها با اهداف تجاری، سیاسی، اقتصادی و آموزشی در آنها شرکت می‌کنند. نشست‌های سیاسی، جلسات اتاق‌های بازرگانی و همایش‌های آموزشی جزو این دسته‌اند.

۴. شخصی

شرکت‌کنندگان این رویدادها فرد و آشنایان او هستند. از مهمانی‌های آخر هفته گرفته تا تولد، عروسی، عزا و سالگردهای خانوادگی همگی در این دسته قرار می‌گیرند.

اگر ملاک دسته‌بندی را تغییر دهیم، می‌توان انواع دیگری از رویداد را نیز نام برد. گاهی اوقات نیز عنوان رویداد با آنچه درونش رخ می‌دهد تفاوت دارد. مثلا ممکن است در دل رویدادی تفریحی، مذاکرات کاری غیررسمی نیز صورت گیرند. همه اینها به پیچیدگی روابط انسانی و موقعیت‌های مختلف بستگی دارند.

مدیریت رویداد چیست؟

از آنجایی که اجرای رویداد بدون برنامه‌ریزی امکان‌پذیر نیست، مهم‌ترین هدف مدیریت رویداد برنامه‌ریزی برای اجرای آن است.کار مدیر رویداد برگزاری رویدادها به شکلی است که شرکت‌کنندگان به اهداف آن برسند. برای برگزاری مطلوب هر رویداد کارهای مختلفی باید انجام شوند. مدیریت رویداد به دنبال ساختارمندکردن این کارها و فراهم‌کردن امکانات لازم برای برگزاری هرکدام است.

در کل مدیریت هر چیزی شامل برنامه‌ریزی، سازمان‌دهی، تصمیم‌گیری، هماهنگی و بهره‌گیری صحیح از منابع انسانی و غیرانسانی است. مدیریت رویداد نیز از این قاعده مستثنا نیست.

ضرورت مدیریت رویداد

ما انسان‌ها موجوداتی اجتماعی هستیم که بدون ارتباط با دیگران نمی‌توانیم نیازهای خود را برآورده کنیم و به زندگی ادامه دهیم. رویدادها فرصتی مناسب برای تأمین این نیازهای حیاتی‌اند. به رویدادها نیاز داریم تا:

  • موفقیت‌ها و شادی‌ها را جشن بگیریم و شاد و خوشحال شویم.
  • همبستگی و همدلی خود با دیگران را تقویت کنیم.
  • کسب‌وکار خود را رونق دهیم و مشتری‌های جدید پیدا کنیم.
  • دانش خود را افزایش دهیم.
  • اختلافات را حل کنیم و تنش‌ها را کاهش دهیم.
  • فرصت‌های شغلی جدیدی پیدا کنیم.
  • درآمد کسب کنیم.

البته بسیاری مواقع امکان مدیریت رویداد را نداریم. مثلا آیا می‌خواهیم در مراسم عروسی خود مشغول مدیریت رویداد باشیم؟! بدیهی است که امکان ندارد بسیاری از رویدادها را خودمان برگزار کنیم. به همین دلیل به مدیر رویداد و تیم او نیاز داریم تا امور مربوط به رویداد را به آنها بسپاریم.

مدیر رویداد چه کارهایی انجام می‌دهد؟

مدیر رویداد برنامه‌ریزی و اجرای رویداد را برای مشتری خود انجام می‌دهد. ممکن است مشتری شخصی حقیقی یا حقوقی (مانند سازمان‌ها) باشد. کارهای مدیر رویداد را می‌توان در فهرست زیر خلاصه کرد:

  1. طراحی چارچوب و تعیین اهداف کلی رویداد؛
  2. محاسبه بودجه لازم؛
  3. تعیین محل مناسب برای برگزاری رویداد؛
  4. مشخص‌کردن نوع مخاطبان رویداد؛
  5. تبلیغات و اطلاع‌رسانی؛
  6. هماهنگی با نهادها و نیروهای خدماتی و پشتیبانی؛
  7. نظارت بر اجرای درست برنامه‌ها؛
  8. ارزیابی.

مدیر رویداد چه مهارت‌هایی لازم دارد؟

شخصی در حال مدیریت رویداد

هرچه رویداد بزرگ‌تر باشد، مدیر رویداد باید مهارت‌های بیشتر و خاص‌تری برای اجرای آن داشته باشد. گاهی اوقات رویداد چنان بزرگ است که یک سازمان متخصص در حوزه برگزاری رویداد، مدیریت آن را بر عهده می‌گیرد. به هر صورت مدیران رویداد باید مهارت‌های زیر را در خود پرورش دهند:

  • مهارت‌های سازمان‌‌دهی؛
  • مهارت‌های ارتباطی؛
  • مهارت‌های حسابداری برای محاسبه بودجه و سردرآوردن از اعداد و ارقام هزینه‌ها؛
  • مهارت‌های بازاریابی و تبلیغات؛
  • هوش هیجانی.

در کنار این مهارت‌ها، توانایی کارکردن در بازه زمانی محدود، غلبه بر استرس و حل مشکلات آنی (توانایی تصمیم‌گیری در لحظه) نیز از جمله شایستگی‌های مدیر رویدادند. مدیر رویداد باید دانش تخصصی کافی در حوزه کاری خود و دانش عمومی گسترده‌ای درباره ماهیت رویداد داشته باشد. مثلا اگر کسی می‌خواهد بدانید مدیریت رویدادهای ورزشی چیست و چطور باید آن را بر عهده بگیرد، باید درباره تمام ابعاد آن ورزش اطلاعات کافی داشته باشد.

نقش تجربه در پرورش مهارت‌های مدیر رویداد

گرچه تحصیل در رشته‌هایی مانند مدیریت پروژه، بازاریابی و هتلداری و گردشگری دانش لازم را در اختیار فرد قرار می‌دهند، بیشتر مهارت‌های لازم برای مدیر رویداد از راه تجربه به دست می‌آیند. گذراندن دوره‌های کارآموزی در نهادهای برگزارکننده رویداد بهترین راه برای مهارت‌آموزی است.

مدیریت رویداد ترکیبی

همه‌گیری ویروس کرونا باعث لغو بسیاری از رویدادها در سراسر جهان شد. در عوض رویدادهای مجازی مانند وبینار و ویدئوکنفرانس رونق گرفتند. مدیریت رویداد نیز همراه دنیا تغییر کرد و مفهوم مدیریت رویدادهای مجازی شکل گرفت. امروزه پس از پشت‌سرگذاشتن همه‌گیری، شاهد مدیریت رویداد ترکیبی هستیم؛ ترکیبی از رویدادهای حضوری و مجازی. در این حالت، مدیر رویداد ضمن برنامه‌ریزی برای رویداد حضوری، باید همه یا بخشی از رویداد را مجازی نیز اجرا کند. بیشتر رویدادهای کاری، فرهنگی و علمی امروزه ترکیبی برگزار می‌شوند تا مخاطبانی که به هر دلیل امکان شرکت حضوری در رویداد را ندارند، از آن بهره‌مند شوند.

چشم‌انداز شغلی مدیریت رویداد

مدیریت رویداد شغلی رو به رشد است. به‌دلیل زندگی شهری و تنوع کسب‌وکارها و سازمان‌ها در دنیا، برگزاری رویدادهای مختلف همیشه نیازمند برنامه‌ریزی و مدیریت است. بنابراین کسانی که در این حوزه فعالیت می‌کنند، بعید است که بیکار بمانند. در حال حاضر، بخش‌هایی مانند رویدادهای کاری، رویدادهای مرتبط با گردشگری و رویدادهایی مانند عروسی و عزا و تولد از پررونق‌ترین حوزه‌های کاری در کشور ما به شمار می‌روند.

شبکه‌سازی هوشمندانه و تأثیرگذار در محیط کار را از اساتید هاروارد بیاموزید
و مسیر شغلی خود را هموار کنید.

[ad_2]

منبع

تفاوت سرور اختصاصی و مجازی چیست؟ مقایسه قیمت سرور مجازی و اختصاصی

تفاوت سرور اختصاصی و مجازی چیست؟ مقایسه قیمت سرور مجازی و اختصاصی

[ad_1]

اگر قصد خرید سرور دارید، حتما عبارت‌های سرور اختصاصی و سرور مجازی به چشمتان خورده است. سرورهای مجازی و اختصاصی دو مدل از پرکاربردترین انواع سرورها هستند که کاربردهای بسیاری دارند. VPS مخفف virtual private server و به معنی سرور مجازی است. سرور مجازی از فناوری مجازی‌ساز برای تقسیم سرور به چندین بخش استفاده می‌کند که هرکدام از این بخش‌ها یک سرور مجازی و مختص به یک کاربر است. از طرفی سرور اختصاصی (Dedicated server) نوعی از میزبانی وب است و همان‌طور که از نام آن پیداست کاملا به‌صورت اختصاصی استفاده می‌شود.

اگر به‌دنبال کسب اطلاعات راجع به این دو نوع از سرور و مقایسه قیمت سرور مجازی و اختصاصی هستید، اطلاعات موردنیاز شما در کلمات این مقاله گنجانده شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مبحث تفاوت سرور اختصاصی و مجازی، خواندن این مقاله خالی از لطف نیست.

تفاوت سرور اختصاصی و مجازی در منابع سخت‌افزاری

VPS یک سرور فیزیکی است که با استفاده از نرم‌افزارهای مجازی‌ساز به چندین سرور مجازی تقسیم می‌شود. به‌ زبان ساده‌تر یعنی منابع سخت‌افزاری یک سرور به چندین بخش تقسیم شده‌اند و چندین کاربر از آن استفاده می‌کنند. این امر ممکن است منجر به ضعف در پهنای باند و قدرت پردازش رم شود و اگر نیاز به یک سرور با سخت‌افزار قوی دارید، سرور مجازی به شما پیشنهاد نمی‌شود؛ اما برای ترید یا بازی خرید سرور مجازی بهترین گزینه‌‌ برای شماست.

از طرفی سرور اختصاصی، فقط برای استفاده یک کاربر طراحی شده است؛ یعنی سرور اختصاصی انحصارا متعلق به شماست و کلیه منابع سخت‌افزاری سرور را در اختیار دارید. از سرورهای اختصاصی برای راه‌اندازی سایت‌هایی با ترافیک بسیار بالا و نرم‌افزارهایی که آپ‌تایم بالایی دارند استفاده می‌شود. سرورهای اختصاصی منابع سخت‌افزاری قابل آپدیت دارند؛ یعنی می‌توانید تجهیزات و مشخصات سخت‌افزاری را ارتقا دهید. اگر قصد انجام مقایسه قیمت سرور مجازی و اختصاصی قبل از خرید سرور را دارید، حتما منابع سخت‌افزاری را زیر ذره‌بین بررسی ببرید.

تفاوت سرور اختصاصی و مجازی چیست؟ مقایسه قیمت سرور مجازی.webp

کدام امنیت بهتری دارد؟ سرور مجازی یا اختصاصی؟

در بحث مقایسه امنیت سرور مجازی و اختصاصی باید بگوییم که تفاوت چندانی وجود ندارد و هردوی این سرورها از امنیت بسیار بالایی برخوردار هستند. تنها تفاوت سرور مجازی و اختصاصی در بخش امنیت این است که تامین امنیت سرورهای مجازی به عهده شرکت ارائه‌دهنده است؛ درحالی‌که برای استفاده از سرور اختصاصی، کاربر باید امنیت سرور خود را تامین کند.

اگر به منابع کامل یک سرور اختصاصی نیاز دارید و از دانش کافی برای تامین امنیت آن برخوردار هستید، خرید سرور اختصاصی انتخاب بهتری برایتان خواهد بود. ناگفته نماند هر دو سرور هاستینگ به شما اجازه می‌دهند نرم‌افزارهای امنیتی دلخواه خود را نصب کنید، اما با داشتن سرور اختصاصی کنترل کامل هرگونه نقض امنیتی را در اختیار دارید. فرق سرور مجازی با اختصاصی در بخش امنیت، یکی از مهم‌ترین فاکتورهای تاثیرگذار روی قیمت سرور مجازی است.

بررسی تفاوت سرور مجازی و سرور اختصاصی در بخش پشتیبانی و خدمات

مجموعه‌های ارائه‌دهنده خدمات سرور مجازی و اختصاصی، سرور‌های خود را با دو پنل مدیریت‌شده و مدیریت‌نشده عرضه می‌کنند. در پلن‌های مدیریت‌نشده خودتان مسئول نصب و کانفیگ هستید. بااین‌حال سرورهای مدیریت‌شده کاملا برای استفاده آماده شده‌اند و نیازی نیست شما اقدام خاصی انجام دهید.

توصیه می‌کنیم هنگام خرید سرور مجازی یا اختصاصی حتما خدمات تیم پشتیبانی را با دقت بررسی کنید. فرقی نمی‌کند قصد خرید سرور مجازی دارید یا اختصاصی؛ در هر صورت پشتیبانی ۲۴ساعته، مانیتورینگ شبانه‌روزی و بهره‌مندی از دانش افراد کارشناس و متخصص را در فهرست خدمات شرکت ارائه‌دهنده جست‌وجو کنید. به‌عنوان مثال، با خرید سرور مجازی فرانسه یا سایر کشورها از مجموعه برتینا از مزایایی مانند پشتیبانی ۲۴ ساعته، امنیت بالا و مشاوره تخصصی افراد حرفه‌ای بهره‌مند خواهید شد.

1695637908 333 تفاوت سرور اختصاصی و مجازی چیست؟ مقایسه قیمت سرور مجازی.webp

مقایسه قیمت سرور مجازی با سرور اختصاصی؛ کدام خدمات ارزان‌تر است؟

باتوجه‌به اینکه در سرور اختصاصی منابع یک سرور به‌طورکامل در اختیار یک کاربر قرار می‌گیرد، طبیعی است که هزینه آن بیشتر باشد. هزینه‌های نگهداری از منابع و دریافت خدمات توسط یک کاربر پرداخت می‌شود. به همین خاطر در مقایسه قیمت سرور مجازی و اختصاصی، باید گفت قیمت سرور اختصاصی بالاتر است.

از طرفی هزینه‌های نگهداری از سرور در سرویس‌های اشتراکی بین کاربرانی که از سرور استفاده می‌کنند، تقسیم می‌شود. به همین خاطر هزینه سرویس‌های اشتراکی کمتر است؛ اما نباید قیمت را فاکتور خرید سرور قرار دهید و ابتدا باید نیاز خود را بررسی کنید. پیشنهاد می‌کنیم ابتدا دریابید که کدام نوع از سرور پاسخگوی نیاز شما است و پس از بررسی فاکتورها، مقایسه قیمت سرور مجازی و اختصاصی را انجام دهید. به‌این‌ترتیب می‌‌توانید با‌‌ آگاهی کامل نسبت به خرید سرور اقدام کنید.

بهترین خدمات سرور مجازی و اختصاصی را از برتینا دریافت کنید

مهم‌ترین تفاوت سرور اختصاصی و مجازی در تخصیص منابع، امنیت، پشتیبانی و قیمت است که به بررسی آن‌ها پرداختیم. همچنین مقایسه قیمت سرور مجازی و اختصاصی را انجام دادیم تا شما بتوانید انتخاب بهتری داشته باشید و سرور مناسب خود را خریداری کنید. حتما توجه داشته باشید که خدمات سرور را از مجموعه‌ای معتبر دریافت کنید تا با مشکلات امنیتی یا پشتیبانی مواجه نشوید. برای خرید سرور مجازی یا اشتراکی با بهترین کیفیت، مجموعه برتینا در خدمت شماست. برتینا به‌عنوان یکی از بهترین مجموعه‌های ارائه‌دهنده خدمات سرور و تبلیغات گوگل ادز، طی سال‌ها فعالیت توانسته است به نماینده رسمی گوگل در ایران تبدیل شود. پیشنهاد می‌‌کنیم برای مشاهده خدمات متنوع برتینا، از آدرس bertina.ir دیدن کنید.

salb-techna

[ad_2]

منبع

مقاومت فرد در برابر مرزگذاری امور مالی

مرزگذاری در امور مالی؛ اهمیت و روش انجام آن

[ad_1]

مرزگذاری در تمام جنبه‌های زندگی مهم است و امور مالی‌تان هم از این قاعده مستثنا نیست. مرزگذاری در امور مالی نه‌تنها از پولتان حفاظت می‌کند، بلکه حافظ روابط و سلامت ذهنتان هم هست. اما می‌دانید چگونه باید این مرزگذاری را انجام دهیم؟ در این مقاله هرآنچه را لازم است در این باره بدانید، برایتان گفته‌ایم.

مرزگذاری چیست و چرا مهم است؟

مرزگذاری یعنی محدودیت‌هایی که برای خودمان تعیین می‌کنیم و انواع متفاوتی مرزگذاری، از جمله احساسی و فیزیکی، داریم. البته مرزگذاری مهم دیگری هم در زندگی وجود دارد که مرزگذاری در امور مالی است. این نوع مرزگذاری گاهی‌ اوقات برای خودتان و در مواقع دیگر بین شما و دیگران انجام می‌شود.

البته ممکن است افراد تصور غلطی از مرز‌ها و مرزگذاری داشته باشند. الیزابت ارن‌شاو، روان‌شناس،‌ در این باره می‌گوید: «مرزها زمانی به‌ وجود می‌آیند که به آنها نیاز داشته باشید و در عین‌ حال بتوانید درباره آنها با دیگران صحبت کنید. مثلا اینکه آیا رفتاری را مناسب می‌دانید یا خیر یا اینکه چه واکنشی به رفتارهای دیگران نشان می‌دهید. همه ما خط‌قرمزهایی در زندگی داریم که مرزهایمان را نشان می‌دهند و بارها هم شاهد نقض‌شدن این مرزها بوده‌ایم. البته باید گفت که بیشتر مردم قصد نقض مرزهایمان را ندارند، فقط از آن محدودیت‌هایی که قائل شده‌ایم به‌اندازه کافی مطلع نیستند. در واقع این ما هستیم که به‌درستی از مرزها و محدودیت‌هایی که به آنها نیاز داریم با اطرافیان خود صحبت نمی‌کنیم.»

این مشکل بیشتر مواقع در خصوص مسائل مالی رخ می‌دهد. مثلا ممکن است وقتی با دوستانتان برای صرف شام به رستوران رفته‌اید، مجبور شوید بیشتر از توقعتان هزینه کنید یا به دیگران اجازه دهید بارها از شما پول قرض بگیرند یا در خصوص هزینه‌های تجربه‌ای گروهی (مثل سفر) از قبل محاسبات اشتباه یا متفاوتی انجام داده باشید.

تمام این موارد مرزگذاری‌های مالی‌تان را نقض می‌کنند. بنابراین برای اینکه بتوانید درک صحیحی از شرایط مالی‌تان داشته باشید و دیگران هم به آن اهمیت بدهند، باید در امور مالی‌تان مرزگذاری مناسبی انجام دهید.

چه وقت و چگونه برای امور مالی خود مرز تعیین کنیم؟

در گذشته، حتی تا همین ۲۰ سال پیش، صحبت‌کردن درباره پول تابو بود و رفتاری نامناسب محسوب می‌شد. اما این روزها مردم به‌دلیل نگرانی‌های مالی خود، تمایل بیشتری به صحبت درباره پول دارند. به همین‌‌ دلیل احتمالا گفت‌وگوی صادقانه در خصوص مرزگذاری در امور مالی آسان‌تر شده است. بااین‌حال اگر می‌خواهید بدانید امور مالی‌تان را چگونه مرزگذاری کنید، به نکات زیر توجه کنید.

۱. اهداف مالی واضحی تعیین کنید

یکی از مهم‌ترین اقدامات برای تعیین مرزهای سالم مالی تعیین هدف است. ابتدا باید به نیازهای خاص خودتان توجه کنید تا مرزگذاری برایتان سخت نشود. اگر دلیل کافی برای خود مشخص نکنید، ممکن است انگیزه کافی برای مرزگذاری مالی نداشته باشید. مثلا اگر پس‌انداز پول در سال جاری اولویت مالی‌تان باشد، مرزگذاری مالی را بسیار آسان‌تر انجام خواهید داد و در مخارج و هزینه‌هایتان صرفه‌جویی خواهید کرد.

بعضی از این اهداف مالی پرداخت حق بیمه عمر، بیمه سلامت، اقساط خانه یا بدهی‌هایتان هستند. علاوه‌بر این، برای خود اهداف مالی کوتاه‌‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت تعیین کنید تا با برداشتن گام‌های کوچک به اهداف بزرگ مالی‌تان دست پیدا کنید.

۲. پولتان را بودجه‌بندی کنید و آن را با دیگران هم در میان بگذارید

صرف‌نظر از اهداف مالی‌تان، باید برای پول و منابع مالی خود بودجه‌بندی مناسبی داشته باشید. مثلا با توجه به پولی که دارید، کجا می‌توانید بروید و چه خریدهایی می‌توانید بکنید. این کار باعث می‌شود تا روی رفتار مالی‌تان تسلط و در امور مالی‌تان مرزگذاری سالمی داشته باشید.

در ضمن این مرزبندی‌ها را با افرادی که در ارتباطید، مطرح کنید. مثلا اگر قرار است با دوستانتان بیرون از خانه شام بخورید، پیش از قرار ملاقات به آنها بگویید تا چقدر می‌توانید هزینه کنید. این‌طوری دوستانتان یا رستوران گرانقیمتی انتخاب نمی‌کنند یا اگر چنین کردند، از شما توقع پرداخت صورتحساب بیش از توان مالی‌تان را نخواهند داشت.

البته یادتان باشد این نوع مرزگذاری در هزینه‌هایتان مربوط به خودتان است و نمی‌توانید اطرافیانتان را با مرزبندی خودتان هماهنگ کنید. در واقع مرزگذاری برای کارهایی است که در موقعیت‌‌های خاص انجام می‌دهید. مانند هزینه‌ای که می‌خواهید به سفری گروهی یا خرید هدیه برای شخصی اختصاص دهید. شما نمی‌توانید رفتار دیگران را کنترل کنید و فقط اختیار رفتار خودتان در خصوص امور مالی‌تان را دارید.

۳. اهداف مالی خود را اولویت‌بندی کنید

موقع مرزگذاری در امور مالی، اولویت‌های مهم را در نظر بگیرید. ابتدا اهداف مالی‌تان را مشخص کنید، سپس بر اساس آنها منابع مالی‌تان را مرزبندی کنید.

۴. برای رویدادهای خانوادگی‌تان مرزگذاری مالی سالمی داشته باشید

بیشتر افراد موقع رویدادهای مختلف خانوادگی، بیش از حد هزینه می‌کنند. یکی از بهترین روش‌های جلوگیری از این افراط تعیین مرز مناسب برای امور مالی‌تان است. مثلا خرید هدیه برای سال نو و تولد‌ها ممکن است برایتان خیلی هزینه‌بر باشد. وقتی خانواده پرجمعیتی داشته باشید، وضعیت بدتر هم می‌شود.

همراه خانواده به تعطیلات رفتن هم ممکن است پرهزینه باشد. بنابراین پیش از رویارویی با رویدادهای خانوادگی حتما در امور مالی‌تان مرزگذاری مناسبی کنید و به آن پایبند باشید.

۵. کمک‌های غیرمالی ارائه دهید

اگر نمی‌توانید یا نمی‌خواهید از منابع مالی‌تان به دیگران کمک کنید، بدین معنا نیست که توانایی کمک غیرمالی و معنوی هم ندارید. می‌توانید خانواده و دوستان یا افرادی را که برایتان مهم هستند با روش‌های معنوی حمایت کنید. مثلا می‌توانید به‌جای قرض‌دادن به دوستی که بیکار است، به او برای پیداکردن کار مناسب کمک کنید.

۶. هنگام مرزگذاری در امور مالی‌تان، به مقاومت دیگران اهمیت ندهید

وقتی تصمیم می‌گیرید به اهداف خودتان توجه و مرزگذاری مالی مناسبی کنید، ممکن است با مقاومت اطرافیانتان مواجه شوید. دیگران ممکن است از اینکه پولی به آنها قرض نمی‌دهید یا با آنها به رستوران‌های گرانقیمت نمی‌روید یا از آنها آن‌گونه که توقع دارند، حمایت مالی نمی‌کنید، ناراحت شوند. به این مسائل توجه نکنید و به اهداف مالی خودتان برسید.

۷. احساس گناه نکنید

همان طور که گفتیم، وقتی برای خود مرزگذاری مالی می‌کنید، ممکن است دیگران را از خود برنجانید. حتی ممکن است خانواده یا دوستانتان از شما حمایت نکنند و موافق این مرزگذاری‌هایتان نباشند. به همین خاطر احتمال دارد که احساس گناه کنید.

در این‌ مواقع به یاد داشته باشید که شما در حال مراقبت از امور مالی و سلامت ذهنتان هستید و دلیلی برای احساس گناه وجود ندارد.

۸. مرزگذاری‌های مالی دیگران را هم درک کنید

مرزگذاری‌های مالی دیگران هم مانند مدیریت هزینه‌ها و مرزگذاری‌های مالی خودتان مهم‌اند، پس به آنها هم احترام بگذارید. هر کسی حق دارد منابع مالی خود را به بهترین شکل حفظ کند. بنابراین همان طور که خودتان در هزینه‌هایتان اولویت‌بندی دارید، به اولویت‌بندی مالی دیگران هم اهمیت بدهید.

کلام آخر

تعیین مرز در روابطمان با دیگران روشی عالی است تا از روابط نادرست بین‌فردی پیشگیری کنیم. همین مسئله در خصوص مرزگذاری مالی هم صدق می‌کند و این روش کمک می‌کند اهداف مالی خود را بهبود ببخشید و ارتباطی قوی‌تر با اطرافیانتان برقرار کنید. در ضمن مرزگذاری چه مالی و چه غیرمالی در ابتدا سخت و دلهره‌آور است، اما هرچه بیشتر این کار را انجام دهید، عملکردتان بهتر خواهد شد.

شما چقدر در مرزگذاری در امور مالی‌تان موفق عمل کرده‌اید؟ آیا تجربه‌ای در این خصوص دارید؟ نکته‌ای می‌دانید که دوست داشته باشید آن را با ما هم در میان بگذارید؟ اگر این‌طور است، خوشحال می‌شویم آنها را بشنویم.


اگر می‌خواهید در زندگی، موفقیت مالی کسب کنید


از کارآفرین‌های ثروتمند یاد بگیرید و مثل آنها عمل کنید.




[ad_2]

منبع

تکنا

دانشمندان برای نخستین بار RNA یک گونه منقرض شده را بازیابی کردند

[ad_1]

تیمی از محققان موفق شدند برای نخستین بار RNA یک گونه منقرض شده را پس از سالها مورد بازیابی قرار دهند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در مطالعه اخیر دانشمندان RNA یک گونه از گرگ تاسمانی که دهه ها پیش منقرض شده بود بازیابی شد. به گفته آنها در این پژوهش آر آن ای این حیوان مربوط به ۱۳۰ سال پیش که در موزه تاریخ طبیعی استکهلم قراردارد، مورد بررسی قرار گرفته و توالی یابی و تجزیه و تحلیل شد.

RNA همانند DNA ساختاری مولکولی متشکل از نوکلوئیدها است. این ساختار تک رشته در سنتز پروتئین ها مورد استفاده قرار میگیرد.‌شناسایی RNA این حیوان نیز از پوست خشک و بافت های عضلانی دریافت شد که می توانند. پروتئین ها را کدگذاری کنند.

لاو دالن، استاد ژنومیک از دانشگاه استکهلم در مورد این مطالعه می گوید: در آینده امکان بازیابی RNA حیوانات منقرض شده و همچنین ژنوم ها و ویروس ها وجود دارد. این امکان از طریق بازیابی ارگانیسم های میزبان موجود در موزه ها انجام میشود.

ببر تاسمانی یک موجود گوشتخوار کیسه دار بوده که به دلیل شکار بی رویه و بیماری در اواخر قرن ۱۹ و اوایل قرن ۲۰ منقرض شد. در این پژوهش دانشمندان برای بازیابی گونه های منقرض شده روی این گونه متمرکز شده بودند.

[ad_2]

منبع

راهکارهایی برای مقابله با همکاری که ایده شما را می‌دزدد

وقتی همکاری ایده‌هایمان را می‌دزدد چطور رفتار کنیم؟

[ad_1]

محیط کاری جای رقابت است. البته بسیاری از افراد از این عبارت سوءاستفاده می‌کنند که خود را بالا بکشند. زیرآب‌زدن، گزارش دروغین و دزدیدن ایده همکاران از این دسته سوءاستفاده‌ها به شمار می‌روند و محیط کاری را متشنج می‌کنند. مهم نحوه مواجهه با چنین مشکلاتی است. بدیهی است راحت‌ترین راه مواجهه با همکاری که ایده شما را به نام خود زده، برخورد با عصبانیت و رسواکردنش در جمع است، اما چنین کاری قطعا اشتباه است. این کار نه‌تنها وجهه شما در محیط کارتان را خراب می‌کند، بلکه فرصتی برای توضیح به طرف مقابل نمی‌دهد. در ادامه، راهکارهای روبه‌روشدن با همکاری را بررسی می‌کنیم که ایده‌تان را دزدیده است.

۱. عصبانیت خود را مهار کنید

به‌احتمال زیاد اولین واکنشتان در مواجهه با دزدیده‌شدن ایده‌تان عصبانیت است. باید بدانید که عصبانی‌‌شدن حق شماست، اما باید راه مهار آن را بیابید. پیش از اینکه دست به حرکتی بزنید، سعی کنید به احساساتی که در آن لحظه به شما دست داده است فکر کنید و آنها را بپذیرید. حداقل ۱ روز به خودتان فرصت بدهید تا عصبانیت‌تان بخوابد و بتوانید بهتر فکر کنید. هیچ‌گاه هنگام عصبانیت دست به کاری نزنید.

۲. به دلیل کار او فکر کنید

شاید عجیب باشد، ولی در چنین موقعیتی بهتر است به دلسوزی روی بیاورید! سعی کنید فکر کنید چه دلیلی باعث شده است که همکارتان دست به چنین کاری بزند. شاید در شرف اخراج‌شدن بوده و به این ایده احتیاج داشته است و شاید هم والدینش از کودکی او را با دروغ همنشین کرده‌اند. با پرسیدن این سؤالات درنهایت به این نتیجه می‌رسید که مردم کارهایی انجام می‌دهند که ما دلیل آنها را نمی‌دانیم یا نمی‌فهمیم و در این حالت فقط باید به فکر کارهای خودمان باشیم.

۳. شرایط را بسنجید و بهترین راه‌حل را بیابید

درباره دلسوزی حرف زدیم، اما این دلیل نمی‌شود که به‌راحتی از مشکل پیش‌آمده گذر کنید و هیچ کاری انجام ندهید. برعکس، باید مطابق شرایط خود در محیط کار سراغ بهترین راه‌حل بروید. پیش از انجام هر کاری، شرایط را بسنجید و از خود سؤالاتی بپرسید. آیا بهتر است مشکل را به رئیس خود اطلاع دهید؟ اگر مشکل را مستقیما با همکار خود در میان بگذارید چه واکنشی خواهید دید؟ برای پاسخ به این سؤال‌ها شرایط کاری خود و جایگاه خود در محیط کار را فراموش نکنید. درنهایت می‌توانید برای انتخاب بهترین راه‌حل با همکاری صمیمی مشورت کنید که کاملا به او اعتماد دارید. در ادامه، بعضی از راه‌حل‌های رایج را بیان کرده‌ایم.

۱. با همکارتان روبه‌رو شوید

هیچگاه در محیط عمومی چنین مسئله‌ای را مطرح نکنید، بلکه همکار خود را گوشه‌ای بکشید و با او خصوصی صحبت کنید. درنهایت ممکن است متوجه شوید اشتباه می‌کرده‌اید و همکارتان قصد دزدیدن ایده‌تان را نداشته یا ایده‌ای مشابه در سر می‌پرورانده است. سعی کنید به‌جای تهمت‌زدن، از سؤال‌کردن استفاده کنید. مثلا بگویید «وقتی توی جلسه درباره پروژه حرف می‌زدی، متوجه شدم نگفتی ما و همه‌اش گفتی من. چرا این‌طوری گفتی؟»

۲. دنبال انتقام نباشید

اگر کار اشتباه همکارتان را به‌قصد تلافی تکرار کنید، مطمئن باشید نتیجه خوبی نمی‌گیرید. پس از رویارویی با همکارتان و گوشزدکردن کاری که با شما کرده است، کنار بکشید و سعی کنید فکر این ماجرا را از سرتان بیرون کنید. اگر همکار خاطی عذرخواهی کرد، معذرت‌خواهی او را بپذیرید و مسئله را تمام‌شده بپندارید، اما اگر اشتباهش را نپذیرفت، دوباره راهی پیدا کنید تا به او اخطار بدهید و به کار اشتباهش آگاهش کنید.

۳. به مسئول مربوطه گزارش بدهید

بهتر است این راه‌حل آخرین راه چاره شما باشد. اگر هیچ راهکاری فایده نداشت و همچنان همکارتان روی کار اشتباهش پافشاری می‌کرد، می‌توانید ماجرا را به رئیس یا مسئول مربوطه گزارش دهید و بگویید که صاحب ایده شما بوده‌اید و مدارکی ارائه دهید.

۴. ببخشید و گذر کنید

درست است که شخصی ایده شما را دزدیده است، اما دنیا به آخر نرسیده و شما فرصت جبران‌کردن و اثبات خود را خواهید داشت. این را در نظر داشته باشید که افرادی که ایده دیگران را می‌دزدند، از مهارت‌های خود مطمئن نیستند و روزی دستشان رو می‌شود.

۴. بر آنچه از دست‌تان برمی‌آید تمرکز کنید

شما نمی‌توانید کنترلی روی کارهای همکارانتان داشته باشید، پس بهتر است زمان و توان خود را صرف کارهایی کنید که از دست خودتان برمی‌آیند. مثلا اگر دوباره ایده جدیدی به ذهنتان خطور کرد، این بار چه‌کار می‌کنید؟ آیا از مشکل پیشین درس گرفته‌اید؟ این چند راهکار را برای جلوگیری از دزدیده‌شدن ایده‌هایتان در نظر بگیرید:

  • ایده‌های خود را در جمع مطرح کنید. در این صورت کسی نمی‌تواند ایده شما را بدزدد، چون دیگران شاهد خواهند بود.
  • پیش از عملی‌کردن ایده‌تان، درباره آن با رئیس خود صحبت کنید.
  • از ایده‌هایتان گزارشی تهیه کنید و آن را به مستندات کاری خود اضافه کنید. مثلا بنویسید «این ایده ساعت ۱۳:۳۴ در تاریخ ۱۶ مرداد به ذهنم رسید و آن را در جلسه ۱۷ مرداد مطرح کردم.» در این صورت اگر مشکلی برایتان پیش آمد، می‌توانید با مدرک حرف خود را اثبات کنید.
  • اگر ایده‌تان را با کسی به اشتراک گذاشتید، در اسرع‌ وقت آن را با رئیس یا مسئول مربوطه مطرح کنید یا حتی با ایمیل آنها را از ایده خود مطلع کنید.
  • از مطرح‌کردن کارهای خود نهراسید. بسیاری از افراد به دلایل مختلف و کمبود اعتمادبه‌نفس، زحماتشان را پنهان می‌کنند، اما چنین کاری اشتباه است. ارزش کار خود را بالا ببرید و آن را پیش همه مطرح کنید.
  • گاهی اوقات بد نیست ایده‌های خود را داوطلبانه با دیگران شریک شوید. مثلا اگر تیمی تشکیل داده‌اید، می‌توانید در جلسه کاری هنگام مطرح‌کردن ایده، آن را به‌نام اعضای تیمتان هم بزنید.

۵. وقار خود را حفظ کنید

آدم هیچ‌گاه از آینده خود خبر ندارد. ممکن است سال‌ها مجبور به کارکردن در یک شرکت باشید و هر روز با اشخاصی یکسان سروکله بزنید. بدیهی است بی‌احترامی به همکارتان به کار شما و وجهه‌تان آسیب می‌زند. اعتمادکردن و ایجاد ارتباط نقش مهمی در رشد شغلی دارند. ممکن است پس از دزدیده‌شدن ایده‌تان، اعتماد خود را به همه از دست بدهید. بدانید چنین مسئله‌ای طبیعی است، ولی تلاش کنید به این فکر کنید که انسان‌های مورداعتماد زیادی وجود دارند که قرار نیست به شما خیانت کنند.

اگر بتوانید از موقعیت سختی همچون دزدیده‌شدن ایده‌تان به‌خوبی گذر کنید، به نمونه‌ای برای دیگران تبدیل می‌شوید و جایگاه ویژه‌ای در محل کار خود پیدا می‌کنید. بنابراین تلاش کنید تصویر خوبی از خود در ذهن دیگران باقی بگذارید.

شما بگویید

ناخوشایند است که همکار یا دوست ما ایده‌مان را بدزدد. این اتفاق سبب بروز احساسات منفی مختلفی می‌شود. روشن است رویارویی منطقی با چنین مسئله‌ای کار راحتی نیست، اما ممکن است منجر به فرصتی بهتر و رشد فردی شما شود.

آیا تجربه دزدیده‌شدن ایده‌هایتان در محیط کار را داشته‌اید؟ شما از کدام‌یک از راهکارهای بیان‌شده برای رویارویی با این مشکل استفاده می‌کنید؟

چگونه با مدیر و همکاران خود تعامل موثری داشته باشیم.

چگونه در سازمان خود پله‌های ترقی را به‌سرعت طی کنیم.


[ad_2]

منبع

تکنا

نسخه به روز شده چت بات بارد با قابلیت دسترسی به اطلاعات جیمیل، داکس و درایو منتشر شد

[ad_1]

گوگل نسخه به روز چت بات هوش مصنوعی بارد را منتشر کرد. در این نسخه جدید اکنون می‌توان با کمک افزونه‌ها اطلاعات سرویس‌های جیمیل، داکس و درایو را نیز اسکن کرد. بدین ترتیب کاربران با استفاده از این ویژگی میتوانند از این چت بات پاسخ‌های شخصی‌تری دریافت کنند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوگل در وبلاگ خود اعلام کرد افزونه‌های بارد اکنون این قابلیت را دارند تا به ابزارهای مختلف این شرکت از جمله جیمیل، درایو، یوتیوب، داکس، مپس و غیره دسترسی پیدا کنند.

با توجه به ویژگی‌های جدید گوگل بارد امکان جستجو در بین اسناد و ایمیل‌های شخصی وجود داشته و می‌توان دریافت اطلاعات مورد نظر را آسان‌تر کرد. به گفته گوگل محتوای داده‌های شخصی توسط افراد دیگر قابل مشاهده نبوده و همچنین توسط چت بات برای نمایش تبلیغات استفاده نخواهد شد. استفاده از این ویژگی نیز بدین صورت است که به طور مستقیم میتوان از این چت بات خواست تا محتوای مورد نظر را در اپ‌های گفته شده پیدا کند. پیش از این صحت اطلاعات دریافتی از بارد از طریق دکمه Google IT در موتور جستجوی گوگل امکان پذیر بود. اما اکنون این چت بات خود به طور مستقیم تطابق اطلاعات و پاسخ‌های به دست آمده را به کاربر نشان می‌دهد.

[ad_2]

منبع

1 54 55 56 57 58 59