گزارش از رویداد بزرگ «اثر»: گفتگوی میان برندها و اینفلوئنسرها

گزارش از اتفاقات بزرگ «تاثییر»: گفتگوی بین برندها و اینفلوئنسرها_سیاه پوش


نوشته و ویرایش شده توسط مجله سیاه پوش

روز هشتم خردادماه، اتفاقات تخصصی «تاثییر» با وجود بیشتر از ۵۰۰ نفر از اینفلوئنسرها، مدیران مارکتینگ برندهای نقل، و فعالان فضای دیجیتال در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد.

به نقل از قسمت اخبار داخلی رسانه فناوری تکنا، در این اتفاقات دو پنل دلنشین با وجود چهره‌هایی چون نواب ابراهیمی، مهدی شجاری (موبونیوز)، آیدا نادری، امیرپارسا نشاط از یک‌سو و مدیران مارکتینگ برندهایی همانند دیجی‌کالا، اسنپ، اکالا و بلوبانک از نظر دیگر برگزار شد.

این پنل‌ها به او گفت و گو‌های شفاف، صریح و توانایی‌محور درمورد آینده تبلیغات، نقش اینفلوئنسرها، چالش‌های همکاری، تعرفه‌ها و زمان‌های نو در مارکتینگ تعلق داشت. بین دو پنل، هادی شجاری مؤسس پلتفرم «تاثییر» روی سن آمد و درمورد نیاز به رابطه‌ای بی‌واسطه، حرفه‌ای و شفاف بین برندها و اینفلوئنسرها سخنرانی کرد. او اصرار کرد که «تاثییر» آمده تا این ربط را ساده‌تر، دقیق‌تر و هوشمندانه‌تر کند.

در آخر، تیزر تبلیغاتی کافه «نوژ» که اسپانسر پذیرایی مراسم می بود نیز به نمایش درآمد؛ برندی که متعلق به نواب ابراهیمی است و اکنون بیشتر از همیشه در دل مخاطبان جا باز کرده.

فضای اتفاقات با فرش قرمز، لوگووال حرفه‌ای، بازی خلاقانه دارت تبلیغاتی، جایگاه مخصوص ثبت‌نام بلاگرها و پذیرایی اختصاصی، فرصتی برای شبکه‌سازی و همکاری‌های آینده را در اختیار مهمانان گذاشت. پلتفرم «تاثییر» با برگزاری این اتفاقات، گامی جدی در مسیر شکل‌دهی به اکوسیستم حرفه‌ای تبلیغات و تشکیل محتوا در ایران برداشت.

دسته بندی مطالب

مقالات کسب وکار

مقالات فناوری

مقالات آموزشی

مقالات سلامتی