۵ ویژگی مدیران غیرحرفه‌ای - چطور

۵ ویژگی مدیران غیرحرفه‌ای – چطور_سیاه پوش


نوشته و ویرایش شده توسط مجله سیاه پوش

صاحب کسب‌وکار یا رهبر و مدیر تیم هستید؟ تا به حال به این نوشته فکر کرده‌اید که ترک کدام عادت‌ها پشتیبانی می‌کند که مدیر موفق‌تری باشید؟ در دورانی که مدیری مؤثر به‌شدت مورد قیمت است، شناخت عادت‌های نادرست و اجتناب از آن‌ها یا حتی ترک عادت نادرست علتمی‌بشود تا یک رئیس بد نباشید. چون تلاش در مسیر این چنین پیشرفتی، به شما پشتیبانی می‌کند تا حرفه‌ای‌تر به نظر برسید و روابط کاری بهتری برقرار کنید. در این مقاله، با پنج ویژگی مدیران غیرحرفه‌ای می‌شویم که بهتر است ترک کنیم، به‌اختصاصی اگر بار سنگین ماموریت رهبری را بر دوش داشته باشیم:

۱. مقاومت در برابر بازخورد سازنده

دریافت و اراعه بازخورد مثبت برای رشد شخصی و حرفه‌ای الزامی است. مدیران خوب می‌دانند که بازخورد، حتی وقتی که دریافت آن دشوار است، می‌تواند ابزار قدرتمندی برای یادگیری باشد. این چنین مدیرانی بازخورد کارکنان خود را می‌پذیرند، آن را اعمال می‌کنند و از آن برای بهبود خود منفعت گیری می‌کنند. به همین صورت، بازخورد سازنده‌ای اراعه خواهند داد که خاص، عملی و بهبودگرا است، نه شخصی.

ادامه مطلب
انتشار کردن اطلاعاتی از دکمه کپچر در آیفون ۱۶

۲.تکیه بیشتر از حد به فناوری و افتربط انسانی

اگرچه فناوری منبع مهمی برای ربط و همکاری است، منفعت گیری بیشتر از حد از آن می‌تواند مانع از ربط انسانی بشود. وجود میرانی که زمان خود را به‌جای افراد با لپ‌تاپ‌ می‌گذرانند، مشخص می کند که آن‌ها کمتر به وجود فیزیکی اهمیت خواهند داد و زیاد تر به فناوری دقت دارند. این نوشته، می‌تواند روابط را از بین ببرد، مطمعن را تضعیف کند و اعضای تیم را با هم غریبه و بیگانه کند. ما به گفتن مدیر یک مجموعه باید یاد بگیریم چطور انگیزه اشکار کنیم و اعضای تیم انگیزه بدهیم.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
پیشرفت در فناوری تشخیص فساد مواد غذایی بدون باز کردن بسته بندی_سیاه پوش

۳. حواس‌پرتی مزمن و دقت پراکنده

۵ ویژگی مدیران غیرحرفه‌ای چطور سیاه پوش

تمرکز در جامعه‌ای که به‌شدت با هم مرتبط است همیشه آسان نیست. مطابق یک گزارش، افراد به‌طور متوسط تنها ۴۷ ثانیه روی یک صفحه نمایش زمان می‌گذرانند، قبل از این که دقت خود را به جای فرد دیگر منتقل کنند… امکان پذیر تا ۲۵ دقیقه طول بکشد تا بعد از یک وقفه به پروژه‌ای بازگردیم.

اعلان‌ها، ایمیل‌ها و فیدهای شبکه‌های اجتماعی به‌طور مداوم داخل خواهد شد و ما را در دادن دقت کامل به یک چیز یا شخص مشکل‌زا می‌کنند. این حواس‌پرتی مداوم به اختصاصی برای مدیران مخرب است. این شما را از ارتباطات منحرف می‌کند و در تفکر و برنامه‌ریزی مداخله می‌کند.

۴. باور به افسانه چندوظیفگی

افسانه چندوظیفگی همه‌جا ترویج یافته است. اگرچه چندوظیفگی امکان پذیر در نگاه نخست، سودمند به نظر برسد، اما در واقع علتکاهش منفعت‌وری می‌بشود و اشتباهاتی را به بار می‌آورد.

ادامه مطلب
تصاویر واقعی گوگل پیکسل ۹ پیش از رونمایی آشکار شد_سیاه پوش

هنگامی که یک مدیر چندوظیفه‌ای در جلسات، مکالمات یا زمان کار روی پروژه‌های با برتری زیاد، همه دقت خود را به دیگران نمی‌دهد، این مطلب را منتقل می‌کند که به آن افراد اهمیتی نمی‌دهد. این پیامی است که هیچ مدیری نمی‌تواند به افرادی بدهد که برای انجام کارها به آن‌ها وابسته است.

۵. سطحی‌نگری و فقدان تحلیل انتقادی

1740991225 356 ۵ ویژگی مدیران غیرحرفه‌ای چطور سیاه پوش

دنیای دیجیتال پرسرعتی که در آن کار می‌کنیم، تمرکز بسیاری بر مرور سطحی دارد. با این حال، در حالی که امکان پذیر مرور عناوین خبری مناسب باشد، اما قطعاً در رابطه تفکر و مقابله با مشکلات دشوار مناسب نیست. افتاستعداد‌های خوب خواندن یکی از نیرومندترین راه حلها برای انجام نادرست، سوءتفاهم و اراعه مشاوره بی‌قیمت است.

مدیر هستید و عادت غیرحرفه‌ای دارید؟

مدیریت کسب و کار، سازمان یا تیم را برعهده دارید و می‌خواهید پیشرفت کنید؟ با اجتناب از این ویژگی مدیران غیرحرفه‌ای، می‌توانید به‌نحوه چشمگیری عکس خود را بهبود دهید، روابط خود را تحکیم کنید و فرهنگ کاری بهتر و پرانرژی‌تری را تحکیم کنید. شما کدام یک از این عادت‌ها را دارید و تصمیم گرفته‌اید از این به سپس، آن را کنار بگذارید؟ اگر عادت فرد دیگر می‌شناسید که دوست دارید به این فهرست اضافه بشود، آن را با ما در بین بگذارید.

ادامه مطلب
هزینه ۱۰ میلیارد دلاری کاربران در تیک تاک به گفتن اولین اپ غیر بازی رکورد شکنی کرد

 

شبکه‌سازی هوشمندانه و اثرگذار در محیط کار را از اساتید هاروارد بیاموزید
و مسیر شغلی خود را هموار کنید.

دسته بندی مطالب

مقالات کسب وکار

مقالات فناوری

مقالات آموزشی

مقالات سلامتی