CRM دیدار؛ نرم افزاری برای مدیریت بهتر ربط با مشتریان در صنعت فناوری_سیاه پوش
نوشته و ویرایش شده توسط مجله سیاه پوش
برای این که در بیزنستان موفق شوید، ملزوم است به مشتریان تمرکز کنید و نیازهایشان را برآورده کنید. این همان مشتری مداری و مشتری محوری است که همهی شرکتهای بزرگ همانند تویوتا انجام خواهند داد. برای پیروزی در دنیای تجارت پر رقابت امروزی منفعت گیری از این استراتژیها برای پیروزی الزامی است. این را من نمیگویم، بلکه زیاد تر بزرگان دنیای تجارت حرف هایاند. برای این که بتوانید این استراتژی را اجرا کنید، نیاز به نرم افزار CRM دارید. ولی این ابزار چه مزایا، مزایا، ویژگی و کاربردی دارد؟ در ادامه بهتان میگویم.
ویژگیهای کلیدی نرم افزار CRM برای صنعت فناوری
برای افزایش کارایی عملیاتی، بهینه سازی فرایندهای فروش و تحکیم روابط پایدار با مشتری ملزوم است از نرم افزار CRM مناسب منفعت گیری کنید. ولی CRM مناسب چه ویژگیهایی دارد؟
مدیریت تماس؛
یک CRM مناسب به خوبی مخاطبین و مشتریان را سازماندهی و مدیریت میکند تا کارمندان بیزینس به راحتی بتوانند به این اطلاعات دسترسی داشته باشند و ازش منفعت گیری کنند
مدیریت قیف فروش؛
یکی از با اهمیت ترین کارهای هر بیزنس، پیگیری سرنخ و زمانهای فروش است. نرم افزار CRM از طریق قیف فروش این کار را انجام میدهد تا امکان پیش بینی و مدیریت موثر فروش را فراهم کند. از آنجایی که این ابزار با هوش مصنوعی کار میکند، ممکن نیست که همانند انسانها چیزی را از قلم بیندازد.
قابلیت های یکپارچه سازی؛
بیزنسهای بزرگ و موفق همیشه از چند ابزار گوناگون برای مدیریت ربط با مشتری، مدیریت فروش، زمان و غیره منفعت گیری میکنند. نمیبشود که برای منفعت گیری از هر ابزار سیستم را عوض کنید یا یک داده را در همه داخل کنید. برای جلوگیری از این مشکل جستوجو ابزاری باشید که بتوانید آن را با ابزارهای دیگر ادغام کنید. CRM دیدار را میتوان تقریبا با همهی برنامههای تجاری، ادغام کرد.
گزینههای سفارشیسازی؛
یادتان باشد هیچ ابزاری ۱۰۰% با بیزنس و شرایط کارتان تطابق ندارد. چون هر بیزینس جریان کاری و استراتژیهای منحصر به فردی دارد. CRM خوب قابلیت سفارشی سازی دارد تا بتوانید آن را با نیازهایتان تطابق بدهید. این کار اثربخشی این نرم افزار بر روی کار را افزایش میدهد.
گزارش و تجزیه و تحلیل؛
نرم افزار CRM دیدار بینش عمیقی درمورد کارکرد فروش، روال مشتری و بقیه معیارهای کلیدی اراعه میدهد که بهتان در تصمیم گیری پشتیبانی میکند. برای به حداکثر رساندن قیمت پیاده سازی CRM اتخاذ رویکرد استراتژیک زیاد مهم است. با متمرکز کردن دادهها، خودکار سازی فرایندها، قسمت بندی و تحکیم همکاری در بین قسمتها، میتوانید کارها را ساده کنید، بازدهی را افزایش دهید و تجربیاتی بهتر برای مشتریان بسازید.
قیمت مناسب؛
یکی دیگر از ویژگیهای CRM خوب، قیمت مناسب آن است. از آنجایی که امکان پذیر که شرکتهای کوچک هم از این ابزار منفعت گیری کنند باید قیمت CRM مناسب باشد. برای خرید CRM میتوانید به سایت دیدار بروید که بهترین این ابزارها را با قیمتی مقرون به صرفه اراعه میدهد. جدا از آن شما میتوانید اشتراک ۱۵ روزه این ابزار را به طور رایگان تهیه کنید.
متمرکز کردن دادهها؛
برای دسترسی آسان و تجزیه و تحلیل توسط تیمهای فروش، بازاریابی و حمایتهمه دادههای مشتری را باید متمرکز کنید. این کار در عمل واقعا سخت است، ولی فقط با چند کلیک ساده نرم افزار CRM آن را انجام میدهد.
اتوماسیون کردن کارها؛
زیاد از کارهایی که مدیران و کارمندان شرکت آن جا خواهند داد، تکراری است. این کارهای تکراری آنقدر انجام شدهاند که فقط حوصله افراد را سر میبرند و زمانشان را میگیرند. CRM مناسب توانایی اتوماسیون دارد که خودش میتواند این کارها را به طور اتوماتیک و بدون دخالت شما انجام دهد. این کار علتصرفه جویی در زمان میبشود و منفعت وری را هم افزایش میدهد. چون افراد زمان میکنند به کارهای زیاد تر و مهمتری رسیدگی کنند.
تقسیم بندی؛
CRM مناسب پایگاه مشتریان را بر پایه معیارهای گوناگون همانند شغل، درآمد، سن، معیارهای جغرافیایی، جنسین، حرکت خرید و غیره تقسیم بندی میکند. این کار به قسمت بازاریابی و فروش پشتیبانی میکند که کارهایشان را شخصی سازیتر کنند و در نهایت فروش را افزایش میدهد.
همکاری؛
تقریبا امروزه همه میدانند که در کارهای تیمی، هنگامی همکاری نباشد، پیروزی دست نیافتنی است. حتی اگر بهترین بازیکن فوتبال جهان هم باشی، نمیتوانی به تنهایی تیمی را ناکامی دهی. نمیتوان همزمان هم دفاع کرد، هم دعوا. برای پیروزی به همکاری نیاز دارید. این ابزار بهتان پشتیبانی میکند همکاری بین قسمتهای گوناگون شرکت همانند فروش، بازاریابی و حمایترا تحکیم کنید تا رویکردی منسجم داشته باشید.
مزایا و کاربردهای نرم افزار CRM دیدار
در بالا گفتیم که نرم افزار CRMی که انتخاب میکنید باید چه ویژگیهایی داشته باشد. از آنجایی که نمیتوان همهی ابزارهای این عرصه را امتحان کرد تا ببینید برایتان مناسب است یا خیر، اینجا بهترین ابزار مدیریت ربط با مشتری را معارفه کردیم. CRM دیدار این ابزار است که در بالا هم اسمش را بردیم در ادامه مزایا و کاربرد نرم افزار CRM دیدار را میگوییم تا فهمید شوید چرا این ابزار بهترین است:
تشکیل سرنخ و زمان؛
یکی از کاربردهای مهم نرم افزار CRM دیدار، تشکیل سرنخ است. اگر دقت کرده باشید هر شرکت تعدادی افراد را برای بازاریابی و تشکیل سرنخ استخدام میکند. با منفعت گیری از CRM دیدار دیگر نیاز نیست که برای این کار فردی را استخدام کنید. چون این ابزار به طور خودکار لیدهای بسیاری تشکیل میکند. یقیناً این همه ماجرا نیست. این ابزار به شکلی برنامه ریزی شده که با این سرنخها ربط برقرار کند و آنها را به زمان تبدیل کند.
یقیناً نه به طور ساده. این ابزار خودش لیدها را با دقت به معیارهای گوناگون شناسایی میکند و سپس از تقسیم بندی به طور خودکار ایمیلهای شخصی سازی شده برایشان ارسال میکند. این کار علتبالا رفتن نرخ جذب مشتری میبشود. CRM شرکت دیدار به خوبی بازارها و افراد ایرانی را میشناسد و برخلاف نرم افزارهای خارجی به زبانی ساده و خودمانی باهاشان ربط برقرار میکند. از آنجایی که این ابزار ایرانی است، بهتر با هم زبانان خود ربط برقرار میکند و بهتر آنها را میشناسد.
مدیریت فعالیتها؛
یکی دیگر از امکانات نرم افزار CRM دیدار، مدیریت کارها است. احتمالا فکر کنید که میتوانید خودتان به همهی کارها رسیدگی کنید. ولی هنگامی که بیزنستان بزرگ بشود و فروش بالا برود، زمان نمیکنید« سرتون رو بخارونید» چه برسه به این که همهی فعالیتها را مدیریت کنید. این ابزار با مدیریت کارها بهتان میگوید که روزانه چه کاری انجام میبشود و چه مقدار از پروژهها انجام شده است. جدا از این میتوانید برای زمانتان برنامه ریزی کنید.
همکاری افراد و تیمها؛
یک بیزینس هنگامی موفق میبشود که اعضای آن به خوبی با یکدیگر همکاری کنند. فکر کنید در یک تیم فوتبال ۳ بازیکن برتر جهان می باشند؛ ولی به یکدیگر پاس نمیدهند. این عدم همکاری علتمیبشود که این تیم در برابر تیمهای ضعیفتر به مشکل بخورد. افرادی که فوتبال میبینند، این نوشته را حتما دیدهاند. سی ار ام دیدار پشتیبانی میکند همکاری و تعامل با همکاران را افزایش دهید و در نهایت بیزینسی موفقتر داشته باشید. یادتان باشد فروش یک کار تیمی است نه تک نفری.
ارسال مطلب به مشتریان؛
فکر کنید تعداد بسیاری سرنخ دارید، برای جذب این افراد ملزوم است چه کاری انجام دهید؟ نمیبشود که به تک تک این سرنخها زنگ بزنید. این کار زمان بسیاری میبرد. حتی اگر سرنخها را برتری بندی هم کنید و به مواردی که واجد شرایط می باشند زنگ بزنید، باز هم زمان بسیاری میبرد و بیخیال تعدادی سرنخ میشوید که گمان دارد جذب شوند. برای حل این مشکل از CRM دیدار منفعت گیری کنید. این ابزار خودش به همهی سرنخها مطلب میدهد. جدا از به مشتریانی که مدتی است ازتان خرید نکردند مطلب میدهد تا آنها را به مشتری ماندگار تبدیل کند و تحریکشان کند به خرید.
شخصی سازی؛
یکی از مشکلاتی که افراد در منفعت گیری از CRM دارند، شخصی سازی آن است. هیچ ابزاری به طور کامل با بیزنستان تطابق ندارد و ملزوم است که برخی چیزها را در آن تحول دهید. ولی متاسفانه همهی ابزارها این ویژگی را ندارند. ولی CRM دیدار کاملا فرق دارد. شما میتوانید فضای کاربری، نمودارها، اطلاعات و حساب کاربریتان را شخصی سازی کنید تا تواناییای دلنشینتر و اطلاعاتی مفیدتر داشته باشید. در نهایت این کار جهت افزایش تاثییر CRM روی بیزنستان میبشود.
گزارشات و داشبورد؛
نمیبشود که همهی آمارها را به طور تکی بازدید کنید. در شرکتهای بزرگ که آمارها زیاد می باشند، این کار زمان بسیاری میگیرد. برخی زمانها ملزوم است که یک گزارش نهایی از یک نوشته ببینید. یقیناً باید گزارش کامل آن هم در دسترس باشد که در مواقعی که به مشکل خوردید به آن نگاه کنید. CRM دیدار دارای داشبوردی است که این گزارشات را برایتان خلاصه و مرتب کرده تا در زمانتان صرفه جویی بشود. شما از این اطلاعات میتوانید برای تجزیه و تحلیل سریع و آسانتر داده و کارها منفعت گیری کنید.
اتصال و یکپارچگی با دیگر سرویس ها؛
برای مدیریت مناسب بیزینس به ابزارهای بسیاری نیاز دارید. شما میتوانید CRM دیدار را به همهی این ابزارها متصل کنید. این کار بهتان پشتیبانی میکند که اطلاعات را یکبار داخل سیستم کنید. جدا از آن تجزیه و تحلیل اطلاعات را ساده میکند. فکر کنید که این ابزار را با هوش مصنوعی ادغام کنید. این کار جهت میبشود دادههای به دست آمده تجزیه و تحلیل شوند و بهترین استراتژی برای فروش و بازاریابی بهتان نظر بشود.
CRM موبایل؛
از دیگر مزایا CRM دیدار میتوان به نسخه موبایل آن اشاره کرد. در برخی از اوقات امکان پذیر در جایی ایدهای به ذهنتان برسد و بخواهید آن را ثبت کنید. یا این که برای سفر به جایی رفته باشید و نیاز باشد که کارهای بیزنستان را چک کنید. شما که نمیتواند هر جا که میروید با خودتان سیستمتان را ببرید. ولی قضیه برای موبایل فرق دارد. شما همیشه موبایل همراهتان است. این نرم افزار برخلاف زیاد تر رقیب ها، قابلیت نصب روی گوشی را دارد و میتوان در این حالت از همهی امکانات آن منفعت گیری کنید.
امنیت بالا؛
هیچ مدیری دوست ندارد که اطلاعات بیزنسش دست دیگران و رقیب ها بیفتد. احتمالا با خودتان بگویید که این آمارها به چه دردشان میخورد؟ این دادهها پشتیبانی میکند رقیب ها نقاط قوت و ضعفتان را بدانند. هنگامی که پایگاه مشتریانتان دسترسی اشکار کنند، میتوانند با تماس یا فرستادن چند مطلب ساده، آنها را جذب کنند. با نصب این نرم افزار دیگر دلواپس این نوشته نباشید. طراحان CRM دیدار از آخرین تکنولوژیها برای بالا بردن امنیت برنامه منفعت گیری کردند که جهت شده فردی نتواند به اطلاعاتتان دسترسی داشته باشد.
حمایتمناسب؛
یکی از مشکلاتی که زیاد تر نرمافزارهای مدیریت ربط با مشتری دارند، حمایتاست. CRM دیدار برخلاف زیاد تر این ابزارها حمایت۲۴ ساعته و به زبان فارسی به کاربرانش اراعه میدهد تا کارتان متوقف نشود. اگر نحوه منفعت گیری از این نرم افزار را بلد نیستید، دلواپس نباشید چون قسمت حمایتCRM دیدار هیچ زمان شما را تنها نمیگذارد و همیشه آماده پاسخگویی به سوالات و پشتیبانی بهتان است.
قیمت مناسب؛
در این شرایط اقتصادی حتی بیزنسهای بزرگ هم دوست ندارند که پول خرج کنند. برای همین همه جستوجو ابزاری با قیمت مناسب برای مدیریت ربط با مشتری می باشند. CRM دیدار چند برنامهی گوناگون برای بیزنسهای گوناگون با بهترین قیمت اراعه میدهد. تا افراد با دقت به بودجه و اندازه شرکت، اشتراک مناسب را انتخاب کنند.
عدم نیاز به سرور؛
در قبل هر شرکت اتاقی گرم و پر از سیستم برای ذخیره اطلاعات مشتریان داشت و حداقل یک نفر از این اتاق محافظت میکرد. ولی با منفعت گیری از CRM ابری دیدار نیازی به این اتاق نیست. چون این ابزار اطلاعات را در فضای ابری ذخیره میکند و کار را برایتان ساده میکند. دیگر نیازی به کاغذ بازی و دیسک نیست.
به طور خلاصه بگوییم که نرم افزار CRM دیدار علتبهبود توانایی و رضایت مندی مشتری میبشود تا فروش را افزایش دهد.
کلام آخر
برای این که در بیزنستان موفق شوید ملزوم است ربط خوبی با مشتریان برقرار کنید. ولی هنگامی تعداد مشتری زیاد بشود، این کار زیاد سخت است. شما نمیتوانید با همهی مشتریان به طور مرتب و منظم ربط برقرار کنید. نه وقتش را دارید و نه نیرویش را. برای حل این مشکل باید از CRM یا نرم افزار مدیریت ربط با مشتری منفعت گیری کنید.
ابزارهای مدیریت ربط با مشتری زیاد می باشند که در بالا بهترینشان را معارفه و بازدید کردیم. یادتان باشد دنیای تجارت جای آزمایش و اشتباه نیست چون یک نادرست کوچک علتاز دست دادن هزاران مشتری میبشود. بعد همیشه بهترین را انتخاب کنید تا مشتریان را از دست ندهید.
دسته بندی مطالب