چرا کسب‌وکارهای موفق به هوش مصنوعی روی آورده‌اند؟

چرا کسب‌وکارهای موفق به هوش مصنوعی روی آورده‌اند؟_سیاه پوش


نوشته و ویرایش شده توسط مجله سیاه پوش

یک گزارش تازه مشخص می کند که کسب‌وکارهایی که به اندوخته‌گذاری در هوش مصنوعی متعهد می باشند، به گمان زیادً پاداش‌های پایدارتری کسب خواهند کرد. به عبارت دیگر، هوش مصنوعی در حال تحول چشم‌انداز کسب‌وکار است و شرکت‌هایی که استراتژی‌های ساخت‌یافته‌ای در عرصه هوش مصنوعی دارند و از حمایترهبری و چشم‌اندازی طویل مدت برخوردارند، موقعیت خود را در یک محیط رقابتی فزاینده تحکیم می‌کنند.

به نقل از رسانه اخبار تکنولوژی تکنا، این گزارش مشخص می کند که ۹۳ درصد از مدیران ارشد، منفعت گیری از هوش مصنوعی را برای پیشی گرفتن از رقیب ها ترجیح خواهند داد و این مشخص می کند که هوش مصنوعی به گفتن یک مؤلفه دائمی در نقشه راه استراتژیک تعداد بسیاری از شرکت‌ها خواهد می بود.

این چنین، ۸۹ درصد از مدیران برند پیش‌بینی می‌کنند که منفعت گیری از هوش مصنوعی در سازمانشان در سال آینده افزایش خواهد یافت. این علاقه رو به رشد مشخص می کند که کسب‌وکارها پتانسیل هوش مصنوعی را در افزایش منفعت‌وری، نوآوری و اختلاف رقابتی تشخیص داده‌اند.

ادامه مطلب
شارژدهی باتری موبایل در حالت استندبای در اندروید ۱۵ افزایش یافته است_سیاه پوش

وجود یک رهبر اختصاصی هوش مصنوعی، شتاب‌قسمت مزایا بوده است، چون ۸۶ درصد از شرکت‌هایی که دارای مدیر ارشد هوش مصنوعی می باشند، افت قابل توجهی در زمان را گزارش کرده‌اند.

علاوه بر این، مزایای رقابتی برای شرکت‌هایی که به طور استراتژیک در هوش مصنوعی اندوخته‌گذاری می‌کنند، آشکار است. ۳۰ درصد از سازمان‌هایی که در هوش مصنوعی به گفتن یک مؤلفه مهم در استراتژی کسب‌وکار خود اندوخته‌گذاری کرده‌اند، یک برتری رقابتی قابل دقت را گزارش می‌کنند.

مدیران ارشد نیز هوش مصنوعی را به گفتن یک دارایی طویل مدت و نه فقطً یک روال گذرا می‌شناسند. با دقت به این که تقریباً سه چهارم از مدیران ارشد مورد بازدید، هوش مصنوعی را به‌گفتن یک منبع اطلاعات قابل مطمعن می‌دانند، تعداد بسیاری از آنها متعهد به نگه داری نقش هوش مصنوعی در کسب‌وکار فراتر از پروژه‌های سریع می باشند.

ادامه مطلب
افزایش ثبت نام در آکادمی زیبایی در سال ۱۴۰۳

این مطالعه این چنین مشخص می کند که ۶۰ درصد از سازمان‌ها انتظار دارند که در سال‌های آینده اندوخته‌گذاری‌های هوش مصنوعی خود را در پروژه‌های گوناگون متنوع کنند و مطمعن حاصل کنند که هوش مصنوعی در جنبه‌های گوناگون عملیات آن‌ها تعبیه شده است و نه این که به موارد منفعت گیری جداگانه محدود بشود.

برت بارتون، معاون رئیس و رهبر جهانی قسمت هوش مصنوعی در Unisys، می‌گوید: در حالی که مدیران ارشد به جستوجو بینش‌هایی برای برگشت اندوخته در اندوخته‌گذاری‌های هوش مصنوعی می باشند، باید در نظر بگیرند که هوش مصنوعی برای حل قضیه طراحی شده است، از ماموریت های روزمره تا چالش‌های پیچیده. این کار به سازمان‌ها اجازه می‌دهد تا حداکثر تأثیر را به اختصاصی هنگامی که یک چالش تجاری موثر وجود دارد، به دست آورند. با داشتن استراتژی، مورد منفعت گیری و تمرکز مناسب، سازمان‌هایی که هوش مصنوعی را مستقر می‌کنند، موفق خواهند شد.

ادامه مطلب
انویدیا: مشکل تراشه‌های بلک‌ول رفع شد، اما سهام افت یافت_سیاه پوش

دسته بندی مطالب

مقالات کسب وکار

مقالات فناوری

مقالات آموزشی

مقالات سلامتی