قدیمیترین تبلیغهای ایران + تصاویر (از صابون گلنار تا پپسی گیلانی)_سیاه پوش
نوشته و ویرایش شده توسط مجله سیاه پوش
تبلیغ ناسیونال
روغن قو
شامپو گلمو
این شامپو با اسم بامزهاش هر چند تبلیغ جذابی داشت، اما امروز هیچ اثری از آن نیست.
صابون گلنار
صابون عروس یکی از برندهای معروف و پرطرفدار صابون در ایران است که به علت کیفیت بالا و خاصیت نرمکنندگی پوست، مورد دقت تعداد بسیاری از مصرفکنندگان قرار گرفته است. این صابون با رایحهای ملایم و خوشبو، پوست را به خوبی تمیز کرده و نرمی و لطافت خاصی به آن میبخشد.
چای شهرزاد
در سال ۱۳۴۴، خانواده داریانی برند چای شهرزاد را به گفتن یکی از اولین و اصیلترین برندهای چای در ایران به ثبت رساندند. این عمل، گامی مهم و اولیه در شکلگیری تاریخچهای پرافتخار برای این برند به شمار میآید. چای شهرزاد با دقت به اصالت و تمرکز بر کیفیت، توانست جایگاه اختصاصیای در بین مصرفکنندگان ایرانی به دست آورد و به مرور زمان به یکی از نمادهای چای باکیفیت و سنتی در سرزمین تبدیل بشود.
کنتس ۲۰۰۰
اگر انتظار دارید در اقتصاد التهاب ایران یک اسپری زیر بغل بیشتر از پنجاه سال عمر کند و برند بشود سخت در اشتباهید. این روزها هیچ اثری از کنتس ۲۰۰۰ نیست.
کارخانهٔ شیر پاستوریزه تهران یا همان پگاه
امروز تاثییر از کارخانهٔ شیر پاستوریزه تهران نیست چون این برند زیر بنای مجموعهای شد که ما به نام پگاه میشناسیم.
خروس نشان
روغن نباتی خروس نشان یکی از برندهای قدیمی و پرآوازه روغن در ایران است که سالها در بین خانوادههای ایرانی جایگاه اختصاصیای داشته است. این روزها حلب روغن خروس نشان به گفتن یک یادگاری خرید و فروش میبشود.
تلویزیون بلر یک برند تلویزیون آمریکایی در سالها پیش از انقلاب می بود. این برند به تلویزیون شیک و دردار خود شناخته میشد.
روغن مایع آمریکایی
دور از انتظار است این روزها از این روغن مایع در خود آمریکا هم اشکار بشود. روغنی که سالم می بود و شما را چاق نمیکرد.
پپسی گیلکی!
اگر این روزها برای پپسی مطرح ایرانی به هوش مصنوعی دستور تصویرسازی میدهد یک روزی پپسی خودش تبلیغ گیلکی در ایران چاپ میکرد.
شامپو پاوه
باورتان نمیبشود اگر بگوییم شامپو پاوه تا همین چند سال پیش در بازار اشکار میشد. با این همه به نظر میرسد این شامپو هم از دور خارج شد.
مایع ظرفشویی جام
مایع ظرفشویی جام یکی از قدیمیترین و محبوبترین برندهای مایع ظرفشویی در ایران است که سالها در خانههای ایرانی برای شستوشوی ظروف مورد منفعت گیری قرار گرفته است. این برند به علت قوت تمیزکنندگی بالا، توانایی در از بین بردن چربیها و لکههای سخت، و این چنین داشتن رایحهای خوشبو و ملایم، توانسته است جایگاه اختصاصیای در بین مصرفکنندگان اشکار کند. جام تا این مدت هم از همین رنگبندی منفعت گیری میکند.
دسته بندی مطالب