اسکایپ از مدل پرداختی به اشتراکی تحول کرد_سیاه پوش
نوشته و ویرایش شده توسط مجله سیاه پوش
مایکروسافت خرید اعتبار و شماره تلفن اسکایپ را متوقف کرد و به مدل اشتراک تحول مسیر داد. مایکروسافت به آرامی قابلیت خرید اعتبار اسکایپ و شماره تلفن را متوقف کرده است که نشاندهنده تحول قابل توجهی در نحوه کارکرد این پلتفرم ارتباطی قدیمی است.
به نقل از سرویس اخبار شرکتها رسانه اخبار فناوری تکنا، این تحول که ۳۶ میلیون کاربر فعال روزانه اسکایپ را تحت تأثیر قرار میدهد، مشتریان را به سمت برنامههای اشتراک ماهانه برای خدمات تماس منطقهای و جهانی سوق میدهد.
این تحول به طور رسمی توسط مایکروسافت اظهار نشده است. در عوض، کاربران این تحول را از طریق جواب یک مدیر داوطلب در یک انجمن مایکروسافت کشف کردند، وقتی که شخصی مشکلاتی در افزودن اعتبار به حساب اسکایپ خود گزارش کرد. سخنگوی مایکروسافت توقف دائمی فروش اعتبار و شماره تلفن تازه اسکایپ را قبول کرد و خاطرنشان کرد که آنها به طور مداوم استراتژی محصول را بر پایه منفعت گیری و نیازهای مشتری برسی میکنند.
برای کاربران جاری، برخی مطمعنخاطر وجود دارد: شمارههای تلفن اسکایپ جاری هم چنان کار خواهند کرد و اعتبار اسکایپ قبلاً خریداریشده قابل منفعت گیری است. با این حال، کاربران باید به یاد داشته باشند که حداقل هر ۱۸۰ روز یک بار از اعتبار خود منفعت گیری کنند تا فعال بماند.
دسته بندی مطالب