الکترونیک آرتس دسترسی به پتنتهای بازی را ممکن کرد_سیاه پوش
نوشته و ویرایش شده توسط مجله سیاه پوش
شرکت الکترونیک آرتس (ٍEA) با افزودن ۲۳ پتنت تازه به برنامهی دسترسیپذیری خود، قدم تازهای در حمایتاز گسترشدهندگان و گسترش امکانات بازیهای ویدیویی برداشته است. این پتنتها که شامل ابزارهای پیشرفته در عرصه تشکیل و تشخیص گفتار و صدا می باشند، اکنون برای منفعت گیری رایگان در دسترس دیگر شرکتها و گسترشدهندگان قرار گرفتهاند. این عمل، تعداد پتنتهای آزادشده از سوی ایای را از سال ۲۰۲۱ بیشتر از دو برابر کرده است.
به نقل از سرویس گیمینگ رسانه اخبار فناوری تکنا کری هاپکینز، معاون ارشد امور جهانی ایای در بیانیهای پافشاری کرد: «ما باور داریم که بازیها باید برای همه افراد قابل دسترسی باشند. تیمهای ما مدام در کوششاند تا نوآوریهای جدیدی را برای تحقق این مقصد اراعه کنند. با اشتراکگذاری این فناوریها، ما به ضمانت خود برای افت مانع ها دسترسی و افزایش شمول در بازیها ادامه میدهیم.»
این پتنتها شامل سیستمهایی می باشند که قابلیت بهبود تشخیص گفتار، تشکیل گفتار از متن و حتی پیروی صدای بازیکنان بر پایه مثالهای صوتی محدود را فراهم میکنند. یکی از فناوریها با منفعت گیری از یادگیری ماشین، صدای کاربران را مسنتر مشخص می کند. این چنین، سیستم فرد دیگر طراحی شده که احساسات بازیکنان در میانه بازی را شناسایی کرده و موسیقی بعدعرصه را با حال و هوای آنها هماهنگ میکند.
الکترونیک آرتس اظهار کرده است که این نوآوریها بهاختصاصی برای بازیکنانی که با اختلالات گفتاری یا مشکلات در گفتن شفاهی روبه رو می باشند، سودمند خواهد می بود. این فناوریها به آنها پشتیبانی میکند تا تواناییای شخصیسازیشده و مشابه با سن، احساسات و سبک گفتاری خود داشته باشند.
همزمان EA از انتشار کردن افزونهای برای موتور بازیسازی آنریل انجین ۵ خبر داد. این افزونه که از فناوری تحلیل حساسیت به نور (IRIS) منفعت میبرد، به گسترشدهندگان پشتیبانی میکند فریمهای حساس به نور را که امکان پذیر بازیکنان را تحت تأثیر قرار دهد، شناسایی کنند.
دسته بندی مطالب