برند تازه آئودی، خریداران متغیری را جذب خواهد کرد_سیاه پوش
نوشته و ویرایش شده توسط مجله سیاه پوش
هفته قبل معارفه برند تازه آئودی مشتریان را گیج کرد. این برند تازه که با نام AUDI معارفه شد، زیرشاخه تازه این شرکت برای وجود در بازار چین است. معارفه برند تازه این شرکت بر پایه شراکت آئودی و سایک موتورز چین انجام شد. برند تازه آئودی که برای بازار چین معارفه شده، بهجای ۴ حلقه معروف این شرکت از لوگو “AUDI” منفعت گیری میکند.
«رالف براندشتاتر»، مدیرعامل گروه فولکس واگن چین و رئیس هیئتمدیره فولکس واگن در چین، خبرداد برند تازه آئودی با مقصد تحتتأثیر قراردادن مشتریان تازه معارفه شده است. به حرف های او، هم چنان خودروهای آئودی با برند معروف ۴ حلقهای در چین اراعه خواهد شد اما مطرح جسورانه و تازه این شرکت برای بازار چین، از برند “AUDI” منفعت گیری خواهد کرد.
برند تازه آئودی برای مشتریان جوان چینی
به حرف های براندشتاتر، بازار چین زیاد متفاوت از دیگر نقاط جهان است. خواستههای مشتریان متفاوت است؛ به همین علت برند جدیدی با نشان AUDI برای این سرزمین معارفه کردهایم. طراحی خودروهای این برند پیشرفته و منطقی خواهند می بود که موردتوجه مشتریان تازه چینی است.
نشان تجاری تازه آئودی یا همان AUDI مشتریان چینی جوان و آگاه به فناوری را مقصد قرار داده است. نشان تجاری فرعی تازه به سایک موتورز و آئودی پشتیبانی خواهد کرد محصولات خود را نسبت به دیگر خودروهای اراعهشده در بازار چین برجسته نمود دهند.
به حرف های براندشتاتر، طراحی مدلهای AUDI بهطور قابلتوجهی متفاوت از مدلهایی خواهد می بود که با برند چهارحلقهای سنتی فروخته خواهد شد. نخستین محصول این شرکت نیز بر پایه مدل مفهومی AUDI E شکل خواهد گرفت. AUDI E یک اسپرتبک الکتریکی است که با مدلهای جاری این شرکت تفاوت دارد. یقیناً هم چنان میتوان اصول طراحی مشترکی AUDI E و فولکس واگنها را مشاهده کرد. مدلهای تولیدی برند AUDI از اواسط ۲۰۲۵ در چین اراعه خواهند شد. این مدلها فقط برای بازار چین در نظر گرفته شدهاند و هیچ برنامهای برای فروش خودروهای برند AUDI در دیگر نقاط جهان وجود ندارد.
دسته بندی مطالب