افزایش قیمت اشتراک‌های اسپاتیفای در آمریکا

افزایش قیمت اشتراک‌های اسپاتیفای در آمریکا_سیاه پوش


نوشته و ویرایش شده توسط مجله سیاه پوش

در راستای افزایش سودآوری، اسپاتیفای سرویس پیشرو استریم موسیقی سوئدی، عمل به افزایش قیمت پلن‌های پریمیوم خود در ایالات متحده نمود. این شرکت قیمت اشتراک‌های فردی خود را از ۱۰.۹۹ دلار به ۱۱.۹۹ دلار، اشتراک‌های دو نفره را از ۱۴.۹۹ دلار به ۱۶.۹۹ دلار و اشتراک‌های خانوادگی را از ۱۶.۹۹ دلار به ۱۹.۹۹ دلار افزایش داد.

به نقل از سرویس شبکه های اجتماعی رسانه اخبار تکنولوژی تکنا، این عمل تازه ترین قدم اسپاتیفای در جهت بهبود حاشیه سود آن به حساب می اید. پیش‌تر، این شرکت با افت هزینه‌های بازاریابی و تعدیل نیرو تلاش در دستیابی به این مقصد داشت. قیمت سهام اسپاتیفای که با سرویس‌های موسیقی اپل و آمازون رقابت می‌کند، در معامله های صبحگاهی بیشتر از ۴ درصد افزایش یافت.

ادامه مطلب
مارک زاکربرگ قصد دارد تعداد کاربران شبکه اجتماعی تردز را در چند سال آینده به یک میلیارد نفر برساند

اسپاتیفای در ایمیلی که طی ماه آینده برای مشترکین آمریکایی خود ارسال خواهد کرد، اظهار کرده است: «به منظور تداوم اندوخته‌گذاری و نوآوری در محصولات و قابلیت‌های خود، عمل به افزایش قیمت اشتراک پرمیوم فردی نموده‌ایم.» بر پایه گزارش سالانه اسپاتیفای، درآمد این شرکت در ایالات متحده در سال ۲۰۲۳ با رشدی نزدیک به ۱۱ درصد به ۵.۲۳ میلیارد یورو (۵.۶۹ میلیارد دلار) رسید.

این شرکت علاوه بر سرویس رایگان با تبلیغات که امکانات محدودی دارد، یک سرویس پولی مبتنی بر اشتراک اراعه می‌کند که دسترسی کامل به همه قابلیت‌ها را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. گفتنی است قسمت اعظم درآمد اسپوتیفای از محل اشتراک‌های پرمیوم آن تامین می‌بشود.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
محققان نوعی پلاستیک زنده گسترش داده‌اند که به راحتی می‌توان آن را کمپوست کرد_سیاه پوش

تحلیلگران بر این باورند که این غول استریم می‌تواند با اراعه پلن‌های اشتراک سفارشی‌شده بر پایه ترجیحات مصرف‌کنندگان در قسمت‌هایی همانند موسیقی، کتاب‌های صوتی و پادکست‌ها، به رشد بیشتری دست یابد. بعد از اعمال سیاست‌های افت هزینه‌های بازاریابی، سود ناخالص فصلی این شرکت برای اولین بار در آوریل از مرز ۱ میلیارد یورو (۱.۰۹ میلیارد دلار) عبور کرد.

تعداد مشترکین پرمیوم اسپاتیفای با ۱۴ درصد افزایش به ۲۳۹ میلیون نفر رسید و این شرکت پیش‌بینی کرده است که تعداد کاربران فعال ماهانه آن برای سه ماهه دوم به ۶۳۱ میلیون نفر برسد.

دسته بندی مطالب

مقالات کسب وکار

مقالات فناوری

مقالات آموزشی

مقالات سلامتی