سرویس درون‌شهری تیپاکس

سرویس درون‌شهری تیپاکس


سلب مسئولیت: دیجیاتو فقط نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درمورد محتوای آن ندارد.

این‌روزها با خبر شدیم که سرویسی با نام سرویس­ درون‌شهری توسط شرکت تیپاکس به مشتریان اراعه می­‌بشود که نسبت به قبل با امکانات زیاد تر درحال گسترش است. هنگامی درمورد چگونگی سرویس‌­دهی این خدمت تحقیق کردیم، فهمید شدیم که این سرویس یکی از سرویس‌­های پایه تیپاکس است، این کمپین برای ارسال بسته در شهر تهران در نظر گرفته شده است.

تیپاکس با بیشتر از ۶۳ سال قدمت، بزرگترین شبکه پست خصوصی سرزمین است که با بیشتر از ۱۱۰۰ نمایندگی در سرزمین، سرویس­‌های گوناگون ارسال بسته مشابه با نیاز اقشار گوناگون مردم را اراعه می‌دهد.
سرویس درون‌شهری سرویسی است که مبدا و مقصد آن داخل یک شهر بوده و به ۲ صورت ارسال همان­‌روز و ارسال روز سپس اراعه می‌­بشود.

ادامه مطلب
رابطه موقعیتی چیست؟ نشانه‌ها و پیامدهای رابطه بدون ضمانت

این سرویس بیشتر از ۱ سال است که در بازار به­‌صورت ارسال روز سپس مشغول فعالیت بوده و با شعار حمایتاز کسب­وکارهای خرد و کلان، این مطمعن را به صاحبین مشاغل می‌­دهد که می­‌توانند ارسالی آسان و با کم­ترین نقص را توانایی کنند.

از جمله مزایای این سرویس می­توان به امکان پرداخت وجه کالای خریداری شده در مقصد، امکان رهگیری آنلاین بسته، امکان پرداخت هزینه ارسال به­‌صورت نقدی، بعد­کرایه، نقدی-بعد­کرایه، جبران خسارت، لینک پرداخت امن، امکان منفعت گیری از بسته‌­بندی و … اشاره کرد. مقصد از این سرویس همسو شدن با ترندهای بازار و این چنین پیشرفت در حوزه تجارت الکترونیک است  و مشتریان می‌توانند با اتصال به API ها نیز از خدمات منفعت­‌مند شوند.

یکی از اهداف این سرویس برای سال ۱۴۰۳، افزودن سرویس درون­‌شهری همان­‌روز برای رسیدن بسته‌ها از مبدا به مقصد در همان روز ثبت خواست و این چنین گسترش این سرویس در همه استان­‌های سرزمین است.

ادامه مطلب
قابلیت Jump Ahead در دسترس کاربران یوتوب پریمیوم قرار گرفت_سیاه پوش

این سرویس با مقصد جابه‌­جایی بسته داخل یک شهر راه‌­اندازی شده و امروز قسمت بزرگی ازجابه‌جایی درون­‌شهری استان تهران و البرز را برعهده دارد. تیپاکس با ظرفیت بالا به لحاظ عملیاتی و داشتن نمایندگی در سراسر سرزمین حتی در شهرهای با جمعیت کم­تر از ۴۰۰۰ نفر، به مشتریان گوناگون به­‌اختصاصی کسب­وکارها، خدمت‌­رسانی می‌­کند.

این سرویس با مزایایی همچون ارسال عملیاتی با ظرفیت بالا، امکان ارسال بسته تا وزن ۱۰۰ کیلوگرم، امکان تحویل کالا در پلاک مقصد، نمایندگی و لاکر هوشمند در حال فعالیت بوده و بسته‌­ها را به‌صورت روزانه تا ساعت ۱۸ جمع‌­آوری کرده و در روز سپس تا ساعت ۱۸ توزیع می­‌کند.

مشتریان مقصد سرویس درون‌­شهری تیپاکس، صاحبان کسب‌وکارهای صنعت خرده‌فروشی، کسب‌وکارهای کلان و فعالین در حوزه تجارت الکترونیک (فروشگاه‌های آنلاین و شبکه‌های اجتماعی) می باشند. ثبت خواست ارسال درون­‌شهری با اپلیکیشن مای­‌تیپاکس، با امکاناتی از جمله دسترسی آسان به اپلیکیشن و وب‌سایت، ثبت سریع خواست بدون واسطه، امکان رهگیری آنلاین، امکان استعلام زمان و هزینه ارسال، نمایش نمایندگی‌ها و لاکرها در نقشه و رصد اسبق خواست­های ثبت شده مقدور است.

ادامه مطلب
نسخه فیس‌لیفت فونیکس FX‌ به زودی در بازارهای صادراتی اراعه خواهد شد_سیاه پوش

این سرویس یک شریک قوی و استراتژیک برای فروشگاه­‌های آنلاین و فعالان در حوزه تجارت الکترونیک است. پوشش‌دهی گسترده، بهبود توانایی مشتریان و افزایش ۵۰ درصدی منفعت گیری مشتریان از دیگر خصوصیات این سرویس می‌باشد.

باتوجه‌به تحول رفتاری مشتریان و علاقه به خرید آنلاین، امکان منفعت گیری از لاکر هوشمند، قیمت رقابتی، تامین نیاز کسب‌وکارها در ارسال مرسولات، توان عملیاتی به‌منظور ارسال مرسولات تا وزن ۳۰ کیلوگرم و ارتفاع ۱۸۰ سانتی‌متر، امکان پرداخت به­صورت آنلاین، امکان پرداخت وجه کالا در مقصد، منفعت گیری از کیف پول، صرفه‌جویی در زمان ثبت و ارسال بسته، جبران خسارت تا ۶۰ میلیون تومان، جمع‌آوری مطابق زمان انتخابی مشتری و این چنین امکان بسته‌بندی استاندارد از جمله امکانات این سرویس بوده و همه این قابلیت­‌ها در اپلیکیشن و وب­سایت مای­‌تیپاکس در دسترس می باشند.

شرکت تیپاکس با بیشتر از ۶۳ سال توانایی، با فراز و نشیب‌های تعداد بسیاری مواجه بوده و با همکاری و همدلی نیروهای جوان و پویا و مدیریتی قوی به بزرگترین شرکت پست خصوصی ایران تبدیل شده و حرکت مثبتی در صنعت لجستیک سرزمین داشته است.

ادامه مطلب
هکرهای کره شمالی از نقص روز صفر کروم برای سرقت رمزارز منفعت گیری کردند_سیاه پوش

این شرکت به پشتوانه مطمعن مردم شکل گرفته و در طول ۶۳ سال سابقه کاری خود تلاش داشته تا با منفعت‌گیری از تازه ترین فناوری‌های نقل‌شده در صنعت لجستیک، به انجام هرچه بهتر ماموریت های خود پرداخته و به‌گفتن سازمانی به‌روز و همراه با نوآوری، شناخته بشود.

در تیپاکس واحدی به نام شبکه نمایندگان هست که تهران به ۵ منطقه، منطقه مرکز شامل ۹ سرویس پوینت و ۱۹ نمایندگی، منطقه شرق شامل ۲ سرویس پوینت و ۳۵ نمایندگی، منطقه شمال شامل ۲۲ نمایندگی و ۶ سرویس پوینت، منطقه جنوب شامل ۳۱ نمایندگی و ۳ سرویس پوینت و منطقه غرب شامل ۶ سرویس پوینت و ۲۷ نمایندگی تفکیک شده و این نمایندگی‌­ها به پشتیبانی تیپاکس‌یارها، به توزیع بسته­‌ها می‌­پردازند.

بخشی از دستاوردهای شبکه نمایندگان تهران و البرز در سال ۱۴۰۲ شامل رسیدن به SLA(L.M) 92 درصدی در تهران، رسیدن به SLA(F.M) 90 درصدی در تهران، رسیدن به SLA(L.M) 93 درصدی در البرز و رسیدن به SLA(F.M) 90 درصدی در البرز است.

ادامه مطلب
عکس روز ناسا: ابرنواختر باقی‌مانده ذات‌الکرسی

نقاط قوت سرویس ارسال درون­‌شهری نسبت به دیگر رقیب ها، شدت عمل بالا در جابه­‌جایی مرسولات، جبران خسارت سریع و سرویس پرداخت وجه کالا در مقصد می‌باشد و آنلاین‌شاپ‌ها، صنف پوشاک، صنف لوازم آرایشی و بهداشت و صنف لوازم ماشین را از مهم‌­ترین مشتریان این سرویس می باشند.

سرویس درون‌شهری علتکاهش چشم­گیر هزینه‌­های ارسال و این چنین افزایش رضایت­مندی مشتریان در شبکه تهران و البرز شده است.



منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *