سرویس درونشهری تیپاکس
سلب مسئولیت: دیجیاتو فقط نمایشدهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درمورد محتوای آن ندارد.
اینروزها با خبر شدیم که سرویسی با نام سرویس درونشهری توسط شرکت تیپاکس به مشتریان اراعه میبشود که نسبت به قبل با امکانات زیاد تر درحال گسترش است. هنگامی درمورد چگونگی سرویسدهی این خدمت تحقیق کردیم، فهمید شدیم که این سرویس یکی از سرویسهای پایه تیپاکس است، این کمپین برای ارسال بسته در شهر تهران در نظر گرفته شده است.
تیپاکس با بیشتر از ۶۳ سال قدمت، بزرگترین شبکه پست خصوصی سرزمین است که با بیشتر از ۱۱۰۰ نمایندگی در سرزمین، سرویسهای گوناگون ارسال بسته مشابه با نیاز اقشار گوناگون مردم را اراعه میدهد.
سرویس درونشهری سرویسی است که مبدا و مقصد آن داخل یک شهر بوده و به ۲ صورت ارسال همانروز و ارسال روز سپس اراعه میبشود.
این سرویس بیشتر از ۱ سال است که در بازار بهصورت ارسال روز سپس مشغول فعالیت بوده و با شعار حمایتاز کسبوکارهای خرد و کلان، این مطمعن را به صاحبین مشاغل میدهد که میتوانند ارسالی آسان و با کمترین نقص را توانایی کنند.
از جمله مزایای این سرویس میتوان به امکان پرداخت وجه کالای خریداری شده در مقصد، امکان رهگیری آنلاین بسته، امکان پرداخت هزینه ارسال بهصورت نقدی، بعدکرایه، نقدی-بعدکرایه، جبران خسارت، لینک پرداخت امن، امکان منفعت گیری از بستهبندی و … اشاره کرد. مقصد از این سرویس همسو شدن با ترندهای بازار و این چنین پیشرفت در حوزه تجارت الکترونیک است و مشتریان میتوانند با اتصال به API ها نیز از خدمات منفعتمند شوند.
یکی از اهداف این سرویس برای سال ۱۴۰۳، افزودن سرویس درونشهری همانروز برای رسیدن بستهها از مبدا به مقصد در همان روز ثبت خواست و این چنین گسترش این سرویس در همه استانهای سرزمین است.
این سرویس با مقصد جابهجایی بسته داخل یک شهر راهاندازی شده و امروز قسمت بزرگی ازجابهجایی درونشهری استان تهران و البرز را برعهده دارد. تیپاکس با ظرفیت بالا به لحاظ عملیاتی و داشتن نمایندگی در سراسر سرزمین حتی در شهرهای با جمعیت کمتر از ۴۰۰۰ نفر، به مشتریان گوناگون بهاختصاصی کسبوکارها، خدمترسانی میکند.
این سرویس با مزایایی همچون ارسال عملیاتی با ظرفیت بالا، امکان ارسال بسته تا وزن ۱۰۰ کیلوگرم، امکان تحویل کالا در پلاک مقصد، نمایندگی و لاکر هوشمند در حال فعالیت بوده و بستهها را بهصورت روزانه تا ساعت ۱۸ جمعآوری کرده و در روز سپس تا ساعت ۱۸ توزیع میکند.
مشتریان مقصد سرویس درونشهری تیپاکس، صاحبان کسبوکارهای صنعت خردهفروشی، کسبوکارهای کلان و فعالین در حوزه تجارت الکترونیک (فروشگاههای آنلاین و شبکههای اجتماعی) می باشند. ثبت خواست ارسال درونشهری با اپلیکیشن مایتیپاکس، با امکاناتی از جمله دسترسی آسان به اپلیکیشن و وبسایت، ثبت سریع خواست بدون واسطه، امکان رهگیری آنلاین، امکان استعلام زمان و هزینه ارسال، نمایش نمایندگیها و لاکرها در نقشه و رصد اسبق خواستهای ثبت شده مقدور است.
این سرویس یک شریک قوی و استراتژیک برای فروشگاههای آنلاین و فعالان در حوزه تجارت الکترونیک است. پوششدهی گسترده، بهبود توانایی مشتریان و افزایش ۵۰ درصدی منفعت گیری مشتریان از دیگر خصوصیات این سرویس میباشد.
باتوجهبه تحول رفتاری مشتریان و علاقه به خرید آنلاین، امکان منفعت گیری از لاکر هوشمند، قیمت رقابتی، تامین نیاز کسبوکارها در ارسال مرسولات، توان عملیاتی بهمنظور ارسال مرسولات تا وزن ۳۰ کیلوگرم و ارتفاع ۱۸۰ سانتیمتر، امکان پرداخت بهصورت آنلاین، امکان پرداخت وجه کالا در مقصد، منفعت گیری از کیف پول، صرفهجویی در زمان ثبت و ارسال بسته، جبران خسارت تا ۶۰ میلیون تومان، جمعآوری مطابق زمان انتخابی مشتری و این چنین امکان بستهبندی استاندارد از جمله امکانات این سرویس بوده و همه این قابلیتها در اپلیکیشن و وبسایت مایتیپاکس در دسترس می باشند.
شرکت تیپاکس با بیشتر از ۶۳ سال توانایی، با فراز و نشیبهای تعداد بسیاری مواجه بوده و با همکاری و همدلی نیروهای جوان و پویا و مدیریتی قوی به بزرگترین شرکت پست خصوصی ایران تبدیل شده و حرکت مثبتی در صنعت لجستیک سرزمین داشته است.
این شرکت به پشتوانه مطمعن مردم شکل گرفته و در طول ۶۳ سال سابقه کاری خود تلاش داشته تا با منفعتگیری از تازه ترین فناوریهای نقلشده در صنعت لجستیک، به انجام هرچه بهتر ماموریت های خود پرداخته و بهگفتن سازمانی بهروز و همراه با نوآوری، شناخته بشود.
در تیپاکس واحدی به نام شبکه نمایندگان هست که تهران به ۵ منطقه، منطقه مرکز شامل ۹ سرویس پوینت و ۱۹ نمایندگی، منطقه شرق شامل ۲ سرویس پوینت و ۳۵ نمایندگی، منطقه شمال شامل ۲۲ نمایندگی و ۶ سرویس پوینت، منطقه جنوب شامل ۳۱ نمایندگی و ۳ سرویس پوینت و منطقه غرب شامل ۶ سرویس پوینت و ۲۷ نمایندگی تفکیک شده و این نمایندگیها به پشتیبانی تیپاکسیارها، به توزیع بستهها میپردازند.
بخشی از دستاوردهای شبکه نمایندگان تهران و البرز در سال ۱۴۰۲ شامل رسیدن به SLA(L.M) 92 درصدی در تهران، رسیدن به SLA(F.M) 90 درصدی در تهران، رسیدن به SLA(L.M) 93 درصدی در البرز و رسیدن به SLA(F.M) 90 درصدی در البرز است.
نقاط قوت سرویس ارسال درونشهری نسبت به دیگر رقیب ها، شدت عمل بالا در جابهجایی مرسولات، جبران خسارت سریع و سرویس پرداخت وجه کالا در مقصد میباشد و آنلاینشاپها، صنف پوشاک، صنف لوازم آرایشی و بهداشت و صنف لوازم ماشین را از مهمترین مشتریان این سرویس می باشند.
سرویس درونشهری علتکاهش چشمگیر هزینههای ارسال و این چنین افزایش رضایتمندی مشتریان در شبکه تهران و البرز شده است.